Technologie » Komputery

Kaspersky Lab wprowadza do sprzedaży produkt Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition

Kaspersky Lab wprowadza do sprzedaży produkt Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition
Zobacz więcej zdjęć »
Kaspersky Lab, producent rozwiązań do ochrony danych, informuje o wprowadzeniu na polski rynek specjalnej edycji oprogramowania Kaspersky Internet Security przygotowanego we współpracy z firmą Scuderia Ferrari.

Produkt został stworzony dla fanów Ferrari oraz wszystkich użytkowników, którzy cenią szybkie i nietuzinkowe rozwiązania. Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition jest idealnym produktem dla osób, które zadawalają tylko najlepsze wyniki, niezależnie od tego, czy prowadzą samochód, czy korzystają z komputera.       

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition posiada pełną funkcjonalność Kaspersky Internet Security 2011 – najpopularniejszego produktu firmy Kaspersky Lab. Po zainstalowaniu na komputerze Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition daje użytkownikowi pewność, że pracuje on w czystym i bezpiecznym środowisku, wolnym od cyfrowych zagrożeń i niechcianych informacji. Ponadto działanie rozwiązania nie ogranicza aktywności użytkowników, ani nie wymaga od nich poświęcenia swojego cennego czasu czy zasobów na zapewnienie wydajności ochrony. Produkt został zaprojektowany w taki sposób, aby oferował użytkownikowi optymalny zestaw nieustannie udoskonalanych technologii. Kryjąc pod „maską” doskonale opracowaną technologię, Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition zapewnia wyjątkowy poziom ochrony i funkcjonalności przy minimalnym zużyciu zasobów.         

 

Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition wyróżnia się interfejsem, w którym dominuje zieleń oraz czerwień, tworząc unikatowe połączenie barw obu marek. Wątek wyścigów samochodowych jest również widoczny w specjalnym gadżecie pulpitu, dostępnym tylko w edycji Ferrari. Fanów gier i Ferarri ucieszy możliwość doskonalenia umiejętności prowadzenia pojazdu w warunkach wyścigowych dzięki dołączonemu do płyty instalacyjnej symulatorowi Ferrari Virtual Academy, który pozwala przeżyć emocje, jakich dostarcza tylko świat Formuły 1.         

 

„Ferrari to symbol szybkości, niezawodności oraz umiejętności kierowania pojazdem na poziomie światowym. Nasz inspirowany Ferrari produkt bezpieczeństwa pozwala użytkownikom poczuć smak tego świata podczas korzystania z komputera lub surfowania po Internecie” – powiedział Jewgienij Kasperski, dyrektor generalny i współzałożyciel Kaspersky Lab.

 

Współpraca między Kaspersky Lab i Ferrari rozpoczęła się w 2010 roku, gdy firma Kaspersky Lab zawarła umowę sponsorską z zespołem Ferrari AF Corse obejmującą wyścigi serii Le Mans we Francji. Po tym udanym debiucie Kaspersky Lab postanowił rozszerzyć współpracę na mistrzostwa Formuły 1. W listopadzie 2010 roku firma ogłosiła, że przez następne dwa lata będzie oficjalnym sponsorem tego znanego na całym świecie zespołu Formuły 1. W ramach umowy logo Kaspersky Lab będzie widoczne na bolidach teamu Scuderia Ferrari przez cały okres umowy sponsorskiej. Decyzja ta stanowi część globalnej strategii promocyjnej firmy Kaspersky Lab.       

 

Ceny i dostępność

Produkt Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition będzie dostępny w sprzedaży od 24 maja 2011 r. W dniu premiery program będzie dostępny w promocyjnej cenie 155 zł brutto. Standardowa cena produktu, która będzie obowiązywała od 25 maja 2011 r., to 195 zł brutto (cena licencji rocznej na ochronę jednego komputera). Dołączona do pakietu gra Ferrari Virtual Academy może zostać zainstalowana na dwóch komputerach. Więcej informacji na temat funkcji programu Kaspersky Internet Security można znaleźć na stronie http://www.kaspersky.pl/2011.  

 

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania Kaspersky Lab jako źródła.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kaspersky Lab Polska Sp. z o.o.
http://kaspersky.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »