Technologie » AGD - RTV
Klienci doceniają SATURNA
Zobacz więcej zdjęć » |
Sieć SATURN uhonorowana została najcenniejszym z wyróżnień, jakie może otrzymać sklep, ponieważ tytuł przyznali sami konsumenci. W wyniku przeprowadzonych ankiet, w których oceniana była m.in. znajomość marki, jakość produktów, innowacyjność, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta do marki, SATURN otrzymał najlepsze noty i godło plebiscytu „LAUR KLIENTA 2009” w kategorii „Sieć sklepów RTV i AGD”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jest to już kolejne wyróżnienie dla SATURNA w konkursie organizowanym przez Grupę Media Partner, wydawcę m.in. dodatku do do „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o Biznesie” oraz dodatku do „Gazety Wyborczej” – „Przegląd Gospodarczy Extra”. Pierwszy raz laur przypadł sieci w 2007 roku.
„Zwycięstwo w plebiscycie „Laur Klienta 2009” jest dla SATURNA potwierdzeniem wysiłku, jaki pracownicy 14 sklepów w Polsce włożyli w budowanie pozycji marki. Konsumenci oddając swój głos na sieć SATURN, docenili bogatą ofertę i niskie ceny markowych produktów, miłą i fachową obsługę oraz szeroką gamę usługę na najwyższym poziomie”– mówi Andrzej Półćwiartek, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci SATURN w Polsce.
Sklepy Saturn oferują największy wybór urządzeń z zakresu elektroniki użytkowej pod jednym dachem. Klienci mogą wybierać spośród kilkudziesięciu tysięcy pozycji asortymentowych, dzięki czemu mają pewność, że wybierają interesujący go towar ze wszystkich możliwych i dostępnych na rynku modeli. W ciągu 5 lat działalności sklepy SATURN osiągnęły ugruntowaną pozycję na rynku elektroniki użytkowej, stając się sklepem pierwszego wyboru na rynkach lokalnych.
SATURN cieszy się również bardzo dobrą opinią jako pewny i wiarygodny pracodawca. Sieć zatrudnia w Polsce blisko 1500 osób.
Informacje dodatkowe:
Wioletta Batóg, Rzecznik Prasowy Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o. Tel.: (022) 517 11 86, e-mail: batog@media-saturn.com
Nadesłał:
Wioletta Batóg
|
Komentarze (0)