Firma » Reklama

Media Markt ogłasza koniec kryzysu

Media Markt ogłasza koniec kryzysu
Zobacz więcej zdjęć »
„KONIEC KRYZYSU” to hasło nowej akcji marketingowej sieci Media Markt, która rozpoczyna się 14 maja br. Dyrektor ds. marketingu sieci zapowiada przełom w dotychczasowej komunikacji z konsumentami.

Dotychczasowa sytuacja gospodarcza wywoływała u wielu Polaków obawę przed utratą pracy i pogorszeniem się sytuacji materialnej. Tymczasem podstawowe potrzeby konsumentów stale rosną, a nastroje zakupowe ulegają wyraźnej poprawie. Poprzez nową kampanię marketingową sieć Media Markt oficjalnie ogłasza koniec kryzysu i proponuje wszystkim niezdecydowanym jeszcze klientom autorski program zachęcający do zakupów. Dzięki niemu będzie można bez obaw kupować niezbędne produkty z zakresu elektroniki użytkowej.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Mechanizm akcji jest prosty. Klienci, którzy w okresie od 14 do 31 maja kupią jakiekolwiek urządzenie w dowolnym sklepie Media Markt i w ciągu najbliższych 6 miesięcy od daty zakupu stracą pracę - będą mogli bez kosztów zwrócić zakupiony (używany) towar i otrzymać 100% zwrot wartości transakcji. Udział w programie wymaga jedynie rejestracji na stronie www.mediamarkt.pl w ciągu 14 dni od daty zakupu oraz w przypadku zwrotu sprzętu przedłożenie oryginalnego potwierdzania zakupu (paragonu lub faktury VAT). Zwrot pieniędzy następuje w momencie, kiedy klient potwierdzi (udokumentuje) utratę pracy. Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie internetowej sieci Media Markt.

„Po raz kolejny wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klientów. Z naszych obserwacji wynika, że wiele osób mimo ożywienia handlowego ma obawę przed dokonaniem zakupu podstawowych urządzeń takich jak pralka, lodówka, czy telewizor, mimo wcześniejszych planów. Mają oni mocno zakodowany lęk przed utratą pracy. Dlatego opracowaliśmy specjalną koncepcję wsparcia tych klientów. Wierzymy, że opracowany przez nas pakiet bezpieczeństwa pozwoli im śmielej podejmować decyzje zakupowe i cieszyć się z posiadania markowych urządzeń." - mówi Ewelina Piątek, Manager ds. marketingu sieci Media Markt.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Wioletta Batóg

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »