Firma » Biznes
Klienci PGE Obrót sięgają po elektroniczne kanały zdalne

 Systematycznie  rośnie liczba klientów  korzystających z internetowych  narzędzi kontaktu z sprzedawcą energii elektrycznej jakim jest PGE  Obrót.  
Uruchomione jesienią 2015 roku nowoczesne, elektroniczne Biuro  Obsługi umożliwiło klientom PGE nie tylko wygodny, kontakt ze sprzedawcą  energii ale także  kompleksową obsługę na wysokim poziomie. Zastąpiło  ono 5 różnych, oddzielnych systemów.  
Od momentu wdrożenia  przejrzystego i bezpiecznego serwisu PGE eBOK, skorzystało z niego ponad  140 tys. klientów, którzy bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla siebie  czasie realizują sprawy związane z energią elektryczną. Blisko 10 tys.  osób z tej grupy zarządza swoimi płatnościami za energię za pomocą   smartfona, korzystając z aplikacji PGE mBOK. Ta grupa odbiorców  systematycznie rośnie.
- Jednym z naszych podstawowych celów jest  wyznaczanie najwyższych standardów w branży, jeśli chodzi o komunikację  z klientem i rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu. Zbudowaliśmy  zespół ekspertów, który czuwa nad tymi działaniami. Rozwój nowych  technologii wykorzystywanych do wszelkiego rodzaju kontaktu w życiu  codziennym sprawia, że chcąc odnieść sukces, trzeba w centrum postawić  nie tylko klienta, ale także technologię – mówi Dariusz Czuk, Prezes  Zarządu PGE Obrót, spółki zajmującej się w PGE Polskiej Grupie  Energetycznej sprzedażą energii do odbiorców końcowych.
Jak to działa i co daje?
Konto w serwisie PGE eBOK można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl  . Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, Numer Klienta oraz kwota  ostatniej faktury. Jeżeli nie pamiętamy Numeru Klienta czy kwoty z  ostatniej faktury, można zadzwonić na dedykowany numer PGE Contact  Center 422 222 298, gdzie szybko uzyskamy  pomoc. Później, jako login do  systemu służył będzie podany adres e-mail. 
Funkcjonalności PGE  eBOK, z których najczęściej korzystają klienci to: weryfikacja stanu  rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzenie aktualnego salda i  wskazania licznika, a także przedłużenie lub wybranie nowej oferty. To  także przydatne narzędzie do monitorowania zużycia energii, co może  pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd. Ciekawym rozwiązaniem  jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością  porównania w analogicznych okresach. 
Biuro w smartfonie
W  elektronicznym biurze obsługi klienta dostępnym za pomocą urządzeń  mobilnych m.in. smartfona, klienci doceniają szczególnie możliwość  zakupienia energii do liczników przedpłatowych, a także otrzymywanie  powiadomień m.in. o zbliżającym się terminie płatności lub o jego  upłynięciu, o nowych promocjach. Korzystanie z pełnej funkcjonalności  aplikacji PGE mBOK, jest warunkowane posiadaniem aktywnego konta w  serwisie PGE eBOK.
PGE Obrót 
(press box)    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)