Rozrywka » Rozrywka
Kolejna nagroda dla Portu Łódź
Zobacz więcej zdjęć » |
Dwudniowy event z udziałem Gok Wana cieszył się ogromną popularnością wśród łodzian i mieszkańców regionu. Rady sławnego stylisty pomogły wielu klientom centrum
w odnalezieniu swojego stylu i odpowiednim wyborze najmodniejszych ubrań i dodatków za rozsądną cenę. Przesłanie to było spójne z ideą Portu Łódź, który poprzez liczne działania udowadnia, że można dobrze i modnie wyglądać w ubraniach z sieciówek, na które nie wydamy majątku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- PRCH Retail Award 2013 to kolejna nagroda, jaką za zorganizowanie wizyty Gok Wana otrzymał Port Łódź – mówi Emilia Lange-Cichocka, menadżer działu marketingu Portu Łódź. – Wcześniej, w maju br., otrzymaliśmy za to wydarzenie SOLAL Marketing Award, przyznawaną przez International Council of Shopping Centers – dodaje.
PRCH, organizacja zrzeszająca ponad 200 inwestorów, deweloperów i najemców centrów handlowych, stworzyła program PRCH Retail Awards po to, aby w fachowy
i bezstronny sposób promować najlepsze praktyki biznesowe w branży centrów handlowych w Polsce.
Wśród finalistów PRCH Retail Awards znalazły się wyróżniające jakością i efektywnością centra i sieci handlowe oraz najskuteczniejsze kampanie marketingowe centrów i sieci handlowych. W przypadku działań marketingowych PRCH przyznając nagrody zwraca uwagę przede wszystkim na udokumentowanie efektów kampanii oraz realizację założonych celów.
Nadesłał:
Maria Szwed
|
Komentarze (0)