Dom » Wnętrza

Kolory Świata na ulicach sześciu polskich miast

Kolory Świata na ulicach sześciu polskich miast
Zobacz więcej zdjęć »
Począwszy od 14 sierpnia, przez kolejne trzy weekendy, barwne postaci, znane z reklamy telewizyjnej Dulux „Wiemy, jak łączyć kolory” pojawiać się będą na ulicach największych polskich miast.

Czy Mglisty Poranek nadal spełnia się w duecie ze Śliwką Węgierką, która oglądała się za Oliwkowym Szykiem? Czy Magnolia i Kwitnący Lotos wciąż tworzą idealną harmonię i co na to wszystko Niewinny Róż? Odpowiedzi na te pytania już niebawem poznają mieszkańcy Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Trójmiasta, Katowic i Poznania - miast, które odwiedzą barwne postaci z spotu reklamowego „Dulux – Wiemy, jak łączyć kolory”.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Ambientowa akcja marki Dulux rozpocznie się 14 sierpnia, kiedy to bohaterowie o imionach nawiązujących do nazw barw z palety farb Dulux Kolory Świata, przechadzać się będą ulicami Warszawy. Mglisty Poranek, Oliwkowy Szyk, Śliwka Węgierka i Niewinny Róż w towarzystwie ikony marki Dulux – owczarka staroangieskiego – będą wręczać przechodniom kolorowe balony, udowadniając, że łączenie kolorów może być zabawne i ekscytujące.

W kolejne weekendy, kolorowi bohaterowie marki Dulux będą spacerować głównymi ulicami Krakowa (21-23 sierpnia), Trójmiasta (21-23 sierpnia), Warszawy (14-16 i 21-23 sierpnia), Wrocławia (21-23 i 28-30 sierpnia), Poznania (28-30 sierpnia) i Katowic (28-30 sierpnia), inspirując przechodniów do odkrywania oryginalnych zestawień barw, odpowiadających nie tylko charakterowi wnętrza, ale również temperamentowi i upodobaniom jego mieszkańców.

Przygotowaniem koncepcji oraz realizacją działań ambientowych dla marki Dulux zajął się dom mediowy MediaCom. Akcja ma na celu wzmocnienie telewizyjnej kampanii marki zatytułowanej „Dulux – Wiemy, jak łączyć kolory”. Przeniesienie bohaterów spotu w przestrzeń największych polskich miast ma podkreślić oryginalne i inspiracyjne podejście marki Dulux do dobierania i komponowania barw nie tylko we wnętrzach.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »