Dom » Wnętrza
Kolory Świata na ulicach sześciu polskich miast
Zobacz więcej zdjęć » |
Czy Mglisty Poranek nadal spełnia się w duecie ze Śliwką Węgierką, która oglądała się za Oliwkowym Szykiem? Czy Magnolia i Kwitnący Lotos wciąż tworzą idealną harmonię i co na to wszystko Niewinny Róż? Odpowiedzi na te pytania już niebawem poznają mieszkańcy Warszawy, Wrocławia, Krakowa, Trójmiasta, Katowic i Poznania - miast, które odwiedzą barwne postaci z spotu reklamowego „Dulux – Wiemy, jak łączyć kolory”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Ambientowa akcja marki Dulux rozpocznie się 14 sierpnia, kiedy to bohaterowie o imionach nawiązujących do nazw barw z palety farb Dulux Kolory Świata, przechadzać się będą ulicami Warszawy. Mglisty Poranek, Oliwkowy Szyk, Śliwka Węgierka i Niewinny Róż w towarzystwie ikony marki Dulux – owczarka staroangieskiego – będą wręczać przechodniom kolorowe balony, udowadniając, że łączenie kolorów może być zabawne i ekscytujące.
W kolejne weekendy, kolorowi bohaterowie marki Dulux będą spacerować głównymi ulicami Krakowa (21-23 sierpnia), Trójmiasta (21-23 sierpnia), Warszawy (14-16 i 21-23 sierpnia), Wrocławia (21-23 i 28-30 sierpnia), Poznania (28-30 sierpnia) i Katowic (28-30 sierpnia), inspirując przechodniów do odkrywania oryginalnych zestawień barw, odpowiadających nie tylko charakterowi wnętrza, ale również temperamentowi i upodobaniom jego mieszkańców.
Przygotowaniem koncepcji oraz realizacją działań ambientowych dla marki Dulux zajął się dom mediowy MediaCom. Akcja ma na celu wzmocnienie telewizyjnej kampanii marki zatytułowanej „Dulux – Wiemy, jak łączyć kolory”. Przeniesienie bohaterów spotu w przestrzeń największych polskich miast ma podkreślić oryginalne i inspiracyjne podejście marki Dulux do dobierania i komponowania barw nie tylko we wnętrzach.
Komentarze (0)