Firma » Biznes
Konkurs fotograficzny Dachser
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W konkursie może wziąć udział każdy, kto spotka żółto-niebieską ciężarówkę Dachser lub niebieską Azkar i będzie miał przy sobie aparat fotograficzny. W konkursie liczy się nie tylko umiejętność robienia zdjęć, pomysł i zdolności kompozycyjne, ale również dobry refleks, konieczny do wykonania zdjęcia ciężarówce w drodze. Każdy, kto odwiedzi stronę z konkursem www.dachser.com/azkar może oddać swój głos na fotografię, która spodoba mu się najbardziej. Tym sposobem zostaną wyłonione i nagrodzone „zdjęcia tygodnia”, wśród których raz na miesiąc rozlosowane zostaną iPady.
Aby wziąć udział w konkursie, należy wykonać fotografię z ciężarówką Dachser lub Azkar, a następnie przesłać poprzez aplikację na stronie www.dachser.com/azkar. Możliwe jest również przesyłanie zdjęć z urządzeń mobilnych. Na stronie internetowej konkursu znajdują się warunki uczestnictwa, galeria zdjęć oraz wszelkie inne potrzebne informacje. Konkurs trwa całe lato – od początku czerwca do końca sierpnia i obejmuje 10 krajów.
Dachser przejął Azkar, jednego z największych operatorów logistycznych w Hiszpanii oraz krajowego lidera w segmencie przewozów drobnicowych w styczniu 2013 roku. Dzięki temu pozycja Dachser na Półwyspie Iberyjskim znacznie się wzmocniła, np. w Portugalii integracja pozwoliła na objęcie pozycji jednego z największych dostawców usług logistycznych w kraju. „Integracja ciągle trwa, a ten konkurs fotograficzny jest jedną z wielu inicjatyw, mających na celu poinformowanie otoczenia o połączeniu obu firm pod szyldem Dachser” – mówi Grzegorz Lichocik, prezes zarządu Dachser w Polsce. „Na polskich drogach pojawia się coraz więcej ciężarówek Dachser, w związku z czym mam nadzieję, że w tym międzynarodowym konkursie wezmą udział również autorzy zdjęć z naszego regionu” – dodaje.
W 2012 roku Dachser, międzynarodowy operator logistyczny, wygenerował obrót w wysokości 4,41 miliarda euro, zatrudniając 21.650 pracowników w 347 oddziałach na całym świecie. Firma dostarczyła 49,8 milionów przesyłek o łącznej wadze 37,46 milionów ton.
Nadesłał:
katarzyna.prochniak@globalbrand.pl
|
Komentarze (0)