Firma » Reklama
„Kulinarne JAWOlucje” – konkurs kulinarny firmy Jawo wystartował 1 września
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Konkurs skierowany jest do wszystkich miłośników gotowania oraz fanów odkrywania na nowo tradycyjnych znanych potraw i serwowania ich w zupełnie innej odsłonie. Konkurs potrwa półtorej miesiąca - od 1 września do 15 października, a jego zwycięzców poznamy przed końcem października.
W konkursie można wygrać atrakcyjne nagrody – tablet, blender, zastaw noży ceramicznych oraz zestawy gadżetów firmy Jawo. Zasady konkursu są niezwykle proste: należy zakupić dowolny produkt z szerokiej gamy dań mrożonych oferowanych przez firmę Jawo - wybór jest ogromny, ponieważ w portfolio producenta znajduje się ponad 30 różnych dań do wyboru! Zaproponować swój pomysł na podanie tego dania, przygotować je, zrobić zdjęcie, podać składniki oraz przepis przygotowania i zarejestrować swoją propozycję na stronie www.jawo.pl/konkurs. Zgłosić można dowolną liczbę przepisów!
Laureatami konkursu zostaną autorzy przepisów, którzy zbiorą najwięcej głosów internautów. Głosowanie odbywa się na stronie konkursu. Organizatorzy konkursu serdecznie zapraszają wszystkich do wzięcia udziału w Kulinarnych JAWOlucjach - odwiedzania strony konkursowej, korzystania z zamieszczonych przepisów, zgłaszania potraw oraz do głosowania!
1 września ruszyła także kampania reklamowa mająca na celu wypromowanie konkursu w internecie. Reklamy umieszczone zostały na stronach adresowanych do kobiet, miłośników gotowania, stronach o tematyce kulinarnej, a także portalu społecznościowym Facebook. Kampanię reklamową wspierana jest dodatkowo działaniami PR. Zakupem powierzchni reklamowych zajął się Dom Mediowy Mediapol z Wrocławia, obsługą PR Agencja TOK TOK z Wrocławia, natomiast kreacją strony konkursowej wrocławska Agencja Reklamowa Decoy.
www.jawo.pl
www.jawo.pl/konkurs
Komentarze (0)