Gospodarka » Żywność
Kwaśna przygoda od Chupa Chups Sour Infernals
Zobacz więcej zdjęć » |
Millenialsi lubią eksperymenty
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jak wynika z badań Nielsen[1], aż 45% młodych Polaków podczas ostatnich zakupów sięgnęło po nowe produkty. Nie dziwi więc fakt, że firmy chcąc trafić w gusta odbiorców, nie tylko wprowadzają na rynek nowości w ulubionych smakach Polaków, ale coraz częściej stawiają także na odważniejsze propozycje. W trend ten idealnie wpisuje się nowa, wyjątkowo kwaśna linia produktowa Chupa Chups Sour Infernals. Słodycze, w zależności od rodzaju (w ofercie: lizaki, żelki, gumy oraz cukierki do żucia), występują w różnych smakach, tj.: cytryna, cola, truskawka, jabłko czy wiśnia.
Nieoczekiwany fenomen
Intensywny, kwaśny smak zyskuje zaskakująco wielu zagorzałych wielbicieli. Jedni wybierają go solo, inni lubią, gdy towarzyszy mu przełamująca słodycz. Po to, co kwaśne sięgamy najczęściej, kiedy mamy ochotę na wyraziste smaki lub potrzebujemy intensywnych doznań, które potrafią nas bardzo szybko orzeźwić i pobudzić. Produkty z tej kategorii są popularne szczególnie wśród dzieci i młodzieży, grupy chętnie eksperymentującej z nowościami.
W linii Chupa Chups Sour Infernals konsumenci znajdą szeroki wybór propozycji: lizaki, cukierki i gumy do żucia oraz żelki. - Nowe oblicze Chupa Chups to wyjście poza schemat i ukłon w stronę młodych, niezwykle wymagających konsumentów. Nastoletni odbiorca stale poszukuje i sięga po produkty, którego go zaskoczą a tym samym zapewnią mu intensywne i ciekawe doznania smakowe. Charakterystyczne, intensywnie kwaśne produkty Chupa Chups Sour Infernals to odpowiedź, na oczekiwania współczesnych nastolatków. Dzięki koncepcji spinającej 4 kategorie produktowe linia trafia w gusta szerokiego grona odbiorców. - mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager Perfetti Van Melle Polska.
Produkty z linii Chupa Chups Sour Infernals dostępne są w wyrazistych, tętniących kolorami opakowaniach: soczyście fioletowych, różowych, zielonych oraz pomarańczowych. Opatrzone odważnymi, nowoczesnymi grafikami i charakterystycznym logo marki bez trudu wyróżniają się na półce. Na tych, którzy lubią się dzielić, czekają żelki w torebkach o gramaturze 90 g, a także cukierki do żucia pakowane po 11 sztuk (83 g) i lizaki w liczbie 10 sztuk w paczce (każdy 9,5 g). Sprzedawcy mają szansę zaopatrzyć się w większe opakowania zawierające 50 sztuk lizaków oraz wyeksponować je np. przy kasie za pomocą specjalnego obrandowanego dystrybutora mieszczącego 100 sztuk. W ofercie znajdują się również kwaśne gumy do żucia (3,85 g) dostępne w pudełkach po 80 lub 180 sztuk.
[1] https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/milenialsi-stanowia-juz-25-proc-polskiego-spoleczenstwa-handel-musi-dostosowac-swoja-oferte-do-tego-pokolenia
Nadesłał:
Biuro prasowe Perfetti Van Melle
|
Komentarze (0)