Firma » Reklama

Latanie w podziemiach z muzodajnia.pl

Latanie w podziemiach z muzodajnia.pl
Zobacz więcej zdjęć »
W sobotę, 27 czerwca 2009 roku ESKADRA Agencja Reklamowa zakończyła realizację niestandardowej akcji marketingowej dla Polkomtel S.A.

Przez tydzień, w siedmiu polskich miastach, można było natknąć się na tysiące balonów helowych unoszących się w przejściach podziemnych i promujących ofertę serwisu muzodajnia.pl. Akcja była elementem kampanii MixPlusa.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Od 20 do 27 czerwca w najbardziej ruchliwych przejściach podziemnych wybranych miast pojawiły się helowe balony, które unosiły zawieszone na sznurkach materiały reklamowe z informacjami o przebojowej ofercie serwisu muzodajnia.pl. Przechodnie mieli okazję natknąć się na ten intrygujący ambient w siedmiu miastach: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi.

Do nietypowej akcji wykorzystano ponad 46.000 balonów. Za kreację pomysłu na ambient i realizację zlecenia odpowiedzialna była załoga firmy ESKADRA Agencja Reklamowa. Zlecenie na przeprowadzenie działań ambientowych dla Polkomtel S.A. ESKADRA Agencja Reklamowa pozyskała w drodze przetargu, w maju bieżącego roku.

„Nowa oferta serwisu muzodajnia.pl jest w mojej ocenie naprawdę atrakcyjna dla klientów MixPlusa - wyraźnie wybija się ponad standardy. Dlatego potrzebowaliśmy do jej promocji formy reklamowej, która także wzniesie się ponad przeciętność. Latającym w podziemiach balonom udało się to nie tylko w przenośni - ale i dosłownie!" - powiedział Paweł Zbiegniewski, Zastępca Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej ds. Alternatywnych Kanałów Komunikacji w Polkomtel S.A.

„Formuła tego latającego w podziemiach ambientu zadziałała dokładnie tak, jak zaplanowaliśmy. Tysiące przechodniów z zaintrygowaniem zadzierało głowy w kierunku naszych balonów i >>sięgało ku górze<< po informacje o ofercie muzodajni. Nieskomplikowany zabieg z balonami okazał się więc bardzo trafny - angażujący i wzbudzający ciekawość. Po raz kolejny potwierdza się, że w prostocie i pomysłowości jest siła." - powiedział Dominik Gil, Dyrektor Zarządzający firmy ESKADRA Agencja Reklamowa.

ESKADRA Agencja Reklamowa jest firmą oferującą reklamowe usługi full service. Działa w strukturach Grupy Komunikacyjnej Eskadra - konsorcjum, które w ostatnim rankingu Media & Marketing Polska uzyskało tytuł „Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku 2008".

Grupę Komunikacyjną Eskadra tworzy obecnie sześć dopełniających się podmiotów: Eskadra Agencja Reklamowa - agencja full service, Eskadra Events - firma eventowa, Eskadra Szkolenia i Seminaria - dywizja szkoleniowa, Opcom Grupa Eskadra - agencja Interaktywna, Eskadra Market Place - dywizja zajmująca się tworzeniem strategii i działań komunikacyjnych dla miast, regionów, instytucji i samorządów, Eskadra Publica - agencja public relations.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »