Firma » Reklama
LECH FREE 0,0% LAGER – OD TERAZ JESZCZE LEPSZY
W odpowiedzi na rosnącą popularność mocno orzeźwiających, a jednocześnie wyraźnie chmielowych piw, bezalkoholowy Lech Free 0,0% ulepszył swój smak - teraz jest jeszcze bardziej rześki i zrównoważony.
Piwa bezalkoholowe to segment rynku piwowarskiego, który w ostatnich latach prezentuje niezwykle dynamiczne wzrosty. Jego liderem od lat pozostaje Lech Free 0,0%, który konsekwentnie dba o rozwój całej kategorii i jakość poszczególnych produktów. Marka uważnie obserwuje zmieniające się trendy i stara się odpowiadać na potrzeby oraz oczekiwania konsumentów. Dlatego dba nie tylko o poszerzanie oferty, ale stale też pracuje nad doskonaleniem produktów z dotychczasowego portfolio.
Tym razem Lech Free 0,0% postanowił ulepszyć smak swojego flagowego, bezalkoholowego lagera. Innowacyjne wykorzystanie specjalnego rodzaju wyciągu z chmielu sprawia, że wyczuwalna w piwie goryczka jest nieco łagodniejsza, przez co jest ono lżejsze i bardziej orzeźwiające. Bezalkoholowy lager Lech Free 0,0% Kompanii Piwowarskiej to propozycja dla wszystkich, którzy pragną cieszyć się piwnym smakiem, kiedy tylko mają na to ochotę bez konieczności rezygnowania z obowiązków czy aktywności sportowych.
Działania promujące produkt prowadzone będą w telewizji, Internecie, na platformie VOD oraz
w kanałach społecznościowych marki. Kampania zostanie również wsparta materiałami POS
w punktach sprzedaży oraz aktywnościami z zakresu PR i influencer marketingu.
FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej - styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
Podsumowanie konferencji dla architektów
„Biesiada Śląska - Happy Jędrowski Show”, Energia i emocje w Centrum Handlowym Auchan Katowice
Festiwal klocków CONNECT w Centrum Handlowym Auchan Swadzim
Przedświąteczne warsztaty kreatywne w Centrum Handlowym Auchan Bielany
Komentarze (0)