Społeczeństwo » Społeczeństwo

Lipton i WOŚP zagrają razem!

Lipton i WOŚP zagrają razem!
Zobacz więcej zdjęć »
W tym roku marka Lipton wesprze Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Już od połowy listopada w sklepach w całej Polsce można kupić limitowaną edycję herbaty Lipton Yellow Label w specjalnym opakowaniu zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka. Część dochodu ze sprzedaży wesprze działania WOŚP.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Herbaty Lipton są dostępne w Polsce od 20 lat. Polacy szybko docenili ich wyjątkowy smak i bogaty aromat – Lipton to numer jeden wśród herbat najchętniej kupowanych przez Polaków (klasyczną Lipton Yellow Label można zaleźć w co trzecim polskim domu), a sama marka stała się w tym czasie synonimem jakości i dobrego smaku. Wszystko za sprawą innowacyjnego sposobu przygotowania. – Wyciskamy świeże, wysokiej jakości listki herbaty, aby wydobyć z nich naturalną esencję, którą dodajemy do mieszanki herbacianej przed finalnym etapem suszenia. Dzięki temu smak i aromat herbaty Lipton jest tak bogatyi wyjątkowy – dodaje Sebastian Witkowski, Category Manager marki Lipton. Lipton chętnie angażuje się też w działania charytatywno-społeczne, wykorzystując rozpoznawalność i szeroką dostępność swoich produktów do pomagania najbardziej potrzebującym. 


Lipton i WOŚP – wspólna inicjatywa
W tym roku Lipton zaangażował się w wyjątkową i dobrze znaną wszystkim Polakom inicjatywę - Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy, która od 20 lat działa na rzecz ochrony zdrowia zarówno najmłodszych, jak i starszych. – Zarówno Lipton, jak i Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy są markami pełnymi optymizmu. Wierzymy, że Lipton grając razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy dołoży sporą cegiełkę do tej wspaniałej inicjatywy, a WOŚP osiągnie jeszcze lepszy wynik niż w zeszłym roku – mówi Sebastian Witkowski, Category Manager marki Lipton. 


Kupujesz = pomagasz! 
Już od 15 listopada limitowana edycja Lipton Yellow Label – ulubionej herbaty większości Polaków – jest dostępna w niemal każdym sklepie w Polsce (w hipermarketach, supermarketach, dyskontach i tradycyjnych sklepach). W promocji bierze udział Lipton Yellow Label w opakowaniach: 50, 75, 88 i 100 torebek. Dzięki zaangażowaniu Jurka Owsiaka, który podjął się zaprojektowania limitowanej edycji opakowań tradycyjne kartoniki herbaty zyskały nowy atrakcyjny wygląd. Część dochodu ze sprzedaży każdego pudełka (od 50 gr do 1 zł, w zależności od jego wielkości) zostanie przekazana na cele Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Grzes33

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »