Moda » Odzież

Mariusz Przybylski podbija Berlin z pomocą TOSHIBY

Mariusz Przybylski podbija Berlin z pomocą TOSHIBY
Zobacz więcej zdjęć »
Ceniony polski projektant mody Mariusz Przybylski zaprezentował swoją najnowszą kolekcję podczas Mercedes-Benz Fashion Week w Berlinie. Głównym sponsorem pokazu była TOSHIBA Polska, której projektant dedykował specjalną część kolekcji – stylowe, skórzane etui na laptopy.

Nadruki słoi drzew, nowatorskie wariacje na temat męskiego garnituru, sukienki z syntetycznych włosów, a wszystko w dwóch kontrastujących ze sobą liniach kolorystycznych – najnowsza kolekcja Mariusza Przybylskiego na wiosnę/lato 2012 pełna jest oryginalnych pomysłów. Projektant zaprezentował ją na berlińskim tygodniu mody przy pełnej widowni i spotkał się z bardzo pozytywnym przyjęciem.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

ULTRA znaczy ponad

Jak można było się spodziewać już po nazwie kolekcji - ULTRA, Mariusz Przybylski z charakterystyczną dla siebie swobodą przekroczył kolejne granice. Bazując na klasycznych formach przygotował ich oryginalne adaptacje. Berlińską publiczność urzekły zaskakujące zestawienia: prostych garniturów czy bluzek z niekonwencjonalnym deseniem w słoje drzew, małej czarnej uszytej z syntetycznych włosów czy kreatywnie rozmieszczonych elementów klasycznego męskiego garnituru. Pojawiły się na przykład spodnie z fragmentami marynarki lub kamizelki przy pasku, klapami przy nogawkach czy sukienka będąca w połowie marynarką.Kolekcja utrzymana była w dwóch tonacjach kolorystycznych – czerni oraz odcieniach brązów i beży, w tym połyskliwej miedzi i złota. Podział ten przełamany został jedynie przez dwa mocniejsze kolory - seledyn i miętę. Duże wrażenie zrobił na widzach niestandardowy finał pokazu przy dźwiękach przejmującego walca Wojciecha Kilara ze ścieżki dźwiękowej do filmu „Trędowata”.

To Się Nosi. Toshiba & Mariusz Przybylski

Wyjątkową część kolekcji ULTRA stanowi elegancka linia skórzanych etui na laptopy zaprojektowana przez Mariusza Przybylskiego specjalnie dla marki TOSHIBA. Jest ona dostępna wyłącznie z topowym produktem marki notebookiem Portégé R830-10P. Można go kupić tylko w salonach sprzedaży lub sklepie internetowym sieci Sferis. Etui do zakupionego notebooka zamawia się na stronie www.toshiba.pl/tosienosi. Użytkownik wybiera dowolny wzór z kilku dostępnych modeli, który może dodatkowo opatrzyć własnym monogramem.

Toshiba Portégé – lekko się nosi

Notebook Portégé R830-10P to szybki, mocny i bezpieczny komputer biznesowy oferujący pełną wydajność potrzebną do pracy. Procesory Intel® Core™ drugiej generacji zapewniają wysoką moc obliczeniową, a technologia chłodzenia strumieniem powietrza, opracowana wspólnie przez firmy Intel® i TOSHIBA, pozwala utrzymać odpowiednio niską temperaturę laptopa. Zaawansowana wewnętrzna struktura plastra miodu dodatkowo chroni laptop, natomiast akumulator zapewniający zasilanie komputera nawet przez 15 godzin oznacza możliwość pracy przez cały dzień bez względu na miejsce pobytu. Sprzęt waży niewiele ponad kilogram, co zapewnia duży komfort użytkowania.

Jak twierdzi Marcin Morawski, PR & Marketing Communication Manager Central&Eastern Europe firmy Toshiba, ostatnio użytkownicy laptopów zaczynają wreszcie w pełni korzystać z ich najważniejszej cechy czyli mobilności. Pozwalają na to coraz lepsze parametry sprzętu jak mała waga, długi czas pracy na baterii czy szerokopasmowy, bezprzewodowy dostęp do Internetu. „Dziś już nic nie stoi na przeszkodzie, żeby móc zabrać laptopa ze sobą dosłownie wszędzie” – zauważa Marcin Morawski. „A skoro laptopy wychodzą na miasto ze swoimi właścicielami, muszą dobrze wyglądać. Cieszymy się, że w naszym przypadku zadbał o to tak zdolny i kreatywny projektant mody, jakim jest Mariusz Przybylski. Jednocześnie jesteśmy bardzo dumni z faktu, że możemy przyczyniać się do promocji jego niezwykle ciekawych kolekcji za granicą, na przykład na tak renomowanych wydarzeniach jak Fashion Week w Berlinie”.

Ciąg dalszy nastąpi…

W Polsce wzory zaprezentowane podczas berlińskiego tygodnia mody będzie można obejrzeć na specjalnym pokazie, który odbędzie się w Warszawie na początku września i którego organizację również wspiera TOSHIBA.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

TOSHIBA
http://www.toshiba.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »