Gospodarka » Żywność

MAXymalnie czekoladowy Shake Premium – bezsprzecznym zwycięzcą w teście smaku!

MAXymalnie czekoladowy Shake Premium – bezsprzecznym zwycięzcą w teście smaku!
Zobacz więcej zdjęć »
Szwedzka sieć restauracji, MAX Premium Burgers, zwyciężyła w kolejnym teście smaku przeprowadzonym przez niezależną agencję badawczą Kantar Polska. Czekoladowy Shake Premium z MAX-a został wybrany przez aż połowę respondentów! Co pozwoliło pokonać konkurencję?

Szwedzka sieć restauracji, MAX Premium Burgers, zwyciężyła w kolejnym teście smaku przeprowadzonym przez niezależną agencję badawczą Kantar Polska. Czekoladowy Shake Premium z MAX-a został wybrany przez aż połowę respondentów! Co pozwoliło pokonać konkurencję?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Celem badania typu ślepy test smaku[1] było wybranie najlepszego shake’a o smaku czekoladowym spośród propozycji popularnych restauracji typu fast food. Respondentom w neutralnych warunkach serwowane były 3 shake’i w losowej kolejności, następnie proszono ich o wskazanie najlepszego produktu i uzasadnienie swojego wyboru. Wyniki pokazały, że aż 50% badanych wybrało Shake’a Premium z MAX Premium Burgers. Shake o smaku czekoladowym sieci McDonald ’s i Shake Deluxe Czekolada z KFC, zdobyły kolejno po 25% głosów.

Co czyni Shake’a MAX-a wyjątkowym? Respondenci biorący udział w teście smaku, wybierając shake’a z MAX-a, podkreślali jego wyjątkowy, mocno czekoladowy smak, który zawdzięcza zawartości prawdziwych kawałków czekolady, ale również dodatek bitej śmietany
i bezkonkurencyjną kremową konsystencję – mówi Kuba Antoszewski, PR Manager Kantar Polska.

MAX Premium Burgers oprócz czekoladowego Shake’a, ma w swojej ofercie jeszcze trzy inne smaki: waniliowy z prawdziwą wanilią, truskawkowy z kawałkami truskawek oraz o smaku karmelowego espresso z kawą espresso i sosem karmelowym. Wszystkie warianty są robione ręcznie i serwowane w restauracji przez cały dzień, również rano w czasie oferty śniadaniowej. Shake’i Premium dostępne są także w mniejszych rozmiarach, idealnych dla najmłodszych.

Warto zaznaczyć, że to nie jest pierwsze zwycięstwo MAX-a. W grudniu 2017 roku, razem ze swoim flagowym burgerem Frisco wygrał ślepy test smaku uzyskując 59% głosów, pokonując tym samym burgera Big Mac z McDonald ’s i burgera Whopper z Burger King.

 

 



MAX to najstarsza szwedzka sieć restauracji serwująca burgery. Firma powstała w 1968 r. i do dzisiaj pozostaje własnością założyciela marki i jego rodziny. Ambicją MAX jest stać się najlepszą na świecie siecią restauracji serwującą burgery. MAX był wielokrotnie doceniany w konsumenckich plebiscytach w kategorii „satysfakcja klienta” oraz „ulubione burgery”. W 2017 i 2019 roku MAX Premium Burgers zwyciężył w ślepych testach smaku przeprowadzonych we Wrocławiu przez niezależną agencję badawczą Kantar Polska. Z pierwszego badania wynika, że smak flagowego burgera Frisco wybiera aż 59% respondentów, pokonując tym samym burgery Big Mac z McDonald ’s oraz Whopper z Burger King. Drugie badanie wykazało, że na czekoladowego Shake’a Premium MAX-a postawiło 50% badanych, wyprzedzając Shake’a o smaku czekoladowym sieci McDonald ’s i Shake’a Deluxe Czekolada z KFC. MAX jest pierwszą siecią fast food na świecie, która oznacza swoje menu wartościami CO2 i rekompensuje wpływ produktów na środowisko. Od 2008 roku MAX niweluje swoją całkowitą emisję gazów cieplarnianych poprzez sadzenie drzew w Afryce. 14 czerwca 2018 roku MAX rozpoczął kampanię "Burgery pozytywne dla klimatu”, dzięki której każdy kęs burgera z MAX będzie pomagał w walce ze zmianami klimatycznymi. Firma realizuje tę ideę poprzez działania w trzech obszarach. Po pierwsze, MAX mierzy 100% emisji na każdym etapie produkcji, jak i w ramach działalności samej restauracji. Po drugie, firma systematycznie obniża własną emisję CO2. Po trzecie, MAX usuwa co najmniej 110% emisji, czyli nie tylko niweluje ślad węglowy z całej produkcji, ale absorbuje ekwiwalent kolejnych 10% emisji, co oznacza, że pomaga zmniejszyć ogólny poziom gazów cieplarnianych w atmosferze. Obecnie sieć zatrudnia ok. 5500 pracowników w ponad 140 restauracjach na terenie Szwecji, Norwegii, Danii, Polski i Egiptu. Kolejne lokale zostaną otwarte w Skandynawii oraz na nowych rynkach, w Polsce i na Bliskim Wschodzie. Całkowity obrót roczny firmy w 2018 roku wyniósł 360 milionów euro.



[1] Badanie metodą blind test zrealizowane zostało w maju 2019r. we Wrocławiu na próbie 150 konsumentów.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

HKStrategiesPL

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »