Technologie » AGD - RTV
Media Expert podtrzymuje dynamikę rozwoju

Media Expert podtrzymuje dynamikę rozwoju. W kwietniu sieć  uruchomiła sprzedaż w 7 nowych elektromarketach i 6 gruntownie  wyremontowanych. Od początku roku, zasięg sieci powiększył się o 35  lokalizacji. Dziś Media Expert poprzez 349 elektromarketów jest obecna w  niemal 300 miastach na terenie całego kraju. „Sukcesywnie rozbudowujemy  naszą sieć i nie zwalniamy tempa. Rynek dostrzega ogrom pracy, jaką  wkładamy w naszą codzienną działalność i wzmacnianie konkurencyjności.  To, co udało nam się dotąd osiągnąć, jest niezwykle budujące i  motywujące dla wszystkich pracowników Media Expert.” – mówi Michał  Mystkowski, rzecznik prasowy sieci.
Media Expert skutecznie rywalizuje również na poziomie obsługi klienta. 
Przypomnijmy,  że w połowie kwietnia ogłoszono wyniki niezależnego audytu Mystery  Shopping, przeprowadzonego przez Daymaker w sklepach RTV, AGD i sieciach  komputerowych. Mystery Shopping to badanie standardów obsługi poprzez  wcielenie się incognito w rolę typowego klienta. Najlepiej oceniono Sony  Centre i Media Expert. „W naszych elektromarketach zawsze najważniejszy  jest klient. Dokładamy wszelkich starań, aby wyznaczane przez nas  standardy budowały pozytywne relacje i przekładały się na satysfakcję z  zakupów.” – dodaje Mystkowski.
Lista elektromarketów sieci Media Expert, które zostały uruchomione w kwietniu:
Przemyśl,  Brzeg (po remoncie), Będzin, Mysłowice, Jarosław, Środa Wielkopolska,  Lubliniec, Dzierżoniów (po remoncie), Jędrzejów (po remoncie), Starogard  Gdański, Szamotuły (po remoncie) oraz dwa obiekty w Wejherowie (po  remoncie).
Media Expert
www.mediaexpert.pl   
więcej informacji z Media Expert    
    	
 
                     
                 Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?
						Jak projektować przestrzenie biurowe wspierające neuroróżnorodność?			 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			
Komentarze (4)
No i dobrze, niech się rozwijają. To polska firma w końcu.
oni nigdy nie spadną, rozną w siłę jak zwykle i coraz głośniej nich.
Oni to mają hajsu a hajsu, ciągle otwierają nowe sklepy, wykupili konkurencję i zrobili mega zamieszanie w całej Polsce reklamą z Lisowską. Najlepsze że to polska firm ;)
W Szamotułach ładnie wygląda lokal po remoncie :) Coś słyszałem że ME powoli bedziewchodzic do wiekszych miast...