Zdrowie » Dziecko
MediaMarkt wspiera Szkołę Pozytywnego Myślenia
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
MediaMarkt we współpracy z Fundacją Instytut Edukacji Pozytywnej dba o dobrostan uczniów, wspierając technologicznie program certyfikacyjny „Szkoła Pozytywnego Myślenia”. W projekt włączyli się również internauci, którzy na fanpage’a marki przekazali uczniom pozytywne myśli na kolejne miesiące nauki.
MediaMarkt od lat angażuje się w pomoc dla szkół i młodzieży szkolnej. W okresie pandemii sieć przekazała m.in. 100 laptopów dla szkół, a także sto tysięcy złotych na sprzęt elektroniczny dla podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. W tym roku marka dołączyła do organizowanego przez Fundację Instytut Edukacji Pozytywnej programu „Szkoła Pozytywnego Myślenia”. Jego głównym celem jest promocja i profilaktyka zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży oraz nauka jak dbać o dobrostan psychiczny.
Program „Szkoła Pozytywnego Myślenia” skierowany jest do szkół podstawowych. To roczna przygoda dla uczniów, rodziców i nauczycieli - pełna wrażeń, empatii, zrozumienia i pracy nad otwartością. W czasie trwania programu nauczyciele z uczniami pracują nad różnymi aspektami wpływającymi na kondycję psychiczną dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych z ich otoczenia. Podopieczni uczą się jak dbać o samych siebie i o innych. Szkoły lub klasy zgłoszone do udziału w programie otrzymują na start pakiety powitalne z materiałami edukacyjnymi, do których MediaMarkt dołączył produkty: głośniki, myszki bezprzewodowe, radiomagnetofony i pendrive'y. Pakietów jest aż 300!
Jako firma odpowiedzialna społecznie z radością włączamy się w tak ważne inicjatywy jak program „Szkoła Pozytywnego Myślenia 2.0”, skierowany do dzieci i młodzieży szkolnej. Nowe technologie są nieodłącznym elementem codzienności. Wspierają uczniów w zdobywaniu wiedzy, poszerzaniu horyzontów, ułatwiają komunikację. We współpracy w Fundacją Instytut Edukacji Pozytywnej możemy zrobić więcej – pomagamy zadbać o dobrostan młodych ludzi, co jest szczególnie ważne w postpandemicznej rzeczywistości. – mówi Andrzej Jackiewicz, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.
MediaMarkt zaprosił do udziału w projekcie również swoich klientów, których poprosił na swoim fanpage’u o przekazanie uczniom pozytywnych słów. Odzew był bardzo duży, a pozostawione przez internautów komentarze trafiły na plakaty, które zostaną wysłane do uczestników programu i będą dla nich motywacją do codziennej pracy. Jeśli wywołają uśmiech na twarzach dzieci, to znaczy, że spełniły swoje zadanie!
Działania na rzecz zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży wymagają wspólnego działania i docierania z szeroką ofertą wsparcia i motywacji do różnych zakątków Polski. Dzięki pomocy takich firm jak MediaMarkt możemy dodać skrzydeł dzieciakom i młodzieży w placówkach biorących udział w Programie Szkoła Myślenia Pozytywnego 2.0. Dzięki projektowi już 6-ty rok szkoły i inne podmioty edukacyjne mają okazję na bezpłatne wdrażanie rozwiązań wspierających dobrostan zarówno uczniów i uczennic, jak i nauczycieli oraz rodziców. Jest to unikatowy program, który realizujemy ze środków własnych Instytutu Edukacji Pozytywnej oraz przy wsparciu partnerów biznesowych, z którymi łączy nas wspólny cel, jakim jest bezpieczny rozwój młodych ludzi – mówi Małgorzata Nowicka, Prezes Fundacji Instytut Edukacji Pozytywnej.
Specjalna - pozytywna przesyłka trafi do uczniów 300 szkół współpracujących z Fundacją już pod koniec września.
MediaMarkt jest międzynarodową siecią specjalistycznych sklepów, oferujących najpełniejszą ofertę z zakresu elektroniki użytkowej. Wychodząc poza typową rolę sklepu, MediaMarkt oferuje bogaty pakiet usług dodatkowych oraz profesjonalne doradztwo, stając się prekursorem w tak szybko rozwijającym się cyfrowym świecie. Marka stawia sobie jako cel zapewnienie jak najszerszego dostępu do najnowszej elektroniki, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i na platformie internetowej mediamarkt.pl. W 2022 r. MediaMarkt po raz kolejny otrzymał tytuł Gwiazda Jakości Obsługi. Nagroda przyznana została w efekcie badania konsumentów, którzy wysoko ocenili jakość obsługi w sklepach należących do marki. MediaMarkt jest także zdobywcą tytułu Superbrands 2021, przyznawanego najsilniejszym i najlepiej postrzeganym przez konsumentów markom na polskim rynku oraz Złoty Laur Konsumenta 2022, również przyznawanego na podstawie badania sondażowego wśród konsumentów.
MediaMarktSaturn Polska
press box
Komentarze (0)