Technologie » Telekomunikacja
Microsoft Dynamics CRM liderem badania Gartnera „Magic Quadrant for Sales Force Automation”
Badanie Gartnera „Magic Quadrant for Sales Force Automation" ocenia dostawców rozwiązań na podstawie ich efektywności i kompleksowości wizji, nominując firmy w czterech kategoriach: liderzy, pretendenci, wizjonerzy i gracze niszowi. Analizowane rozwiązania opisywane są w układzie współrzędnych, który z jednej strony przypisuje konkretnemu oprogramowaniu określony poziom kompleksowości („completness of vision"), zaś z drugiej - stopień możliwości spełnienia obietnic producenta („ability to execute"). Kryteria oceny uwzględnione w „ability to execute" obejmują produkty i usługi oferowane przez każdego dostawcę, ogólną rentowność działania firmy, realizację procesów sprzedaży, reagowanie na potrzeby rynku, działalność marketingową, obsługę klienta i jego wsparcie, a także zdolność do prowadzenia biznesu i realizowania założonych celów. Z kolei w „completness of vision" znalazły się takie wskaźniki, jak rozumienie oczekiwań klientów i zapewnienie im odpowiednich produktów, strategia marketingowa, strategia sprzedaży, podejście do realizacji strategii produktu, model biznesowy, strategia rynkowa (w tym wertykały), innowacja i strategia geograficzna dotycząca spełnienia potrzeb określonych rynków.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Aby znaleźć się w tegorocznym Magicznym Kwadrancie, dostawcy musieli wykazać, że posiadają udowodnioną zdolność do dostarczania systemów zarządzania szansą sprzedaży z oprogramowaniem wprowadzonym na rynek w ciągu ostatnich 18 miesięcy. Nowa oferta od ustanowionego dostawcy na tym rynku będzie także uznana, jeżeli może być ona potwierdzona z klientami. Ponadto producenci musieli posiadać co najmniej pięciu nowych klientów, którzy aktywnie wdrożyli funkcjonalności do zarządzania sprzedażą w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a także klientów korzystających z systemu B2B do zarządzania szansami sprzedaży jako głównej aplikacji do sprzedaży w co najmniej 3 branżach. Magic Quadrant uwzględnia również dostawców, których roczny dochód stanowi co najmniej 15 mln USD oraz posiadających klientów w więcej niż jednym z następujących regionów: Północna Ameryka, EMEA, Ameryka Łacińska oraz region Azji i Pacyfiku.
Oprócz wyróżnienia rozwiązań oferowanych przez poszczególne firmy, badanie służy również określeniu bieżących i przyszłych trendów rynkowych. Warto wspomnieć, że Microsoft Dynamics CRM Online poczynił znaczne postępy w 2011 roku, o czym świadczy wzrost liczby zapytań klientów Gartnera i około dziesięciokrotny wzrost liczby nowych klientów. Z kolei Microsoft Dynamics CRM skupia się obecnie na rozwiązaniach dla użytkowników korzystających z innych technologii niż Windows czy Internet Explorer, wspierając urządzenia przenośne. Co więcej, rozwiązanie będzie wdrażane na urządzeniach bez Windows i przeglądarki Internet Explorer. Oznacza to duży postęp, który spowoduje zwiększenie liczby firm z branży handlowej rozważających wdrożenie Microsoft Dynamics CRM. Najważniejsze przyczyny, dla których firmy rozważają wdrożenie systemu Dynamics CRM w modelu on-premise to: bardziej atrakcyjny całkowity koszt posiadania rozwiązania w porównaniu z ofertą cloud , integracja z Microsoft Outlook i możliwość korzystania z wielu technologii Microsoft, takich jak SharePoint i SQL Server.
- Cieszymy się, że po raz kolejny nasze rozwiązania zostały zaliczone do najlepszych w swojej klasie i mamy nadzieję, że znajdą się one w kolejnych zestawieniach uznanych firm badawczych, takich jak Gartner - mówi Adam Komorowski, Dyrektor Działu Aplikacji Biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft. - Rozwiązania CRM firmy Microsoft zapewniają szereg możliwości w obszarze sprzedaży, dzięki którym firmy mogą właściwie zidentyfikować potrzeby klientów, zautomatyzować proces sprzedaży, a tym samym zwiększyć poziom obsługi klienta. Ci z kolei mają możliwość osiągnięcia wyższego poziomu wydajności przy niskim całkowitym koszcie posiadania systemu - dodaje.
***
O „Magic Quadrant" Gartnera
„Magic Quadrant" jest chroniony prawem autorskim i może być wykorzystywany tylko za zgodą firmy Gartner. Magic Quadrant jest graficznym odzwierciedleniem rynku w określonym przedziale czasu. Ilustruje analizy firmy Gartner w kwestii spełniania przez producentów kryteriów danego rynku, zgodnie z definicją firmy Gartner. Celem firmy Gartner nie jest faworyzowanie żadnego dostawcy, produktu ani usługi opisanej w "Magicznym Kwadrancie" ani doradzanie użytkownikom, aby wybierali firmy umieszczone wyłącznie w polu "Liderzy". "Magiczny Kwadrant" jest wyłącznie narzędziem badawczym i nie należy go traktować jako przewodnika rynkowego dla przyszłych użytkowników. Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych ani domniemanych, w odniesieniu do wyników powyższych badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub przydatności produktów opisanych w badaniu do określonego celu.
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.
Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.
Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
***
Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com
Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com
Agnieszka Zarzycka
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax. 22 594 10 02
e-mail: Agnieszka.Zarzycka@microsoft.com
Monika Burdach
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax. 22 594 10 02
e-mail: v-monib@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|
Komentarze (0)