Gospodarka » Żywność

Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"

Mleko modyfikowane GERBER Odkryciem Roku 2012 w programie "Laur Konsumenta"
Zobacz więcej zdjęć »
Mleko modyfikowane marki GERBER, która cieszy się zaufaniem rodziców od ponad 80 lat, zostało ogłoszone „Odkryciem Roku 2012” w programie „Laur Konsumenta”.

Godło „Odkrycie Roku" jest przyznawane wyjątkowo innowacyjnym produktom, które są obecne na rynku od niedawna, a już zdobyły uznanie klientów. Wyróżnienie to jest szczególnie cenne, ponieważ zostało przyznane w oparciu o głosowanie konsumentów. Mleko modyfikowane Gerber zostało uhonorowane tytułem „Odkrycie Roku 2012", ponieważ mimo, że marka pojawiła się w zupełnie nowej kategorii ponad półtora roku temu, produkt zyskał zaufanie wielu mam, które włączyły go do codziennej diety swoich pociech.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

„Pojawienie się marki GERBER w zupełnie nowej kategorii produktów dla niemowląt i małych dzieci, jaką jest mleko modyfikowane, było prawdziwym przełomem. Wcześniej GERBER był znany z najwyższej jakości posiłków w słoiczkach, czyli deserków i obiadków, a także soków, które wiele mam pamiętało z dzieciństwa. Nasza marka to nie tylko wieloletnia tradycja, ale także innowacyjne podejście, w ramach którego stale pracujemy nad nowymi recepturami i poszerzamy asortyment naszych produktów, aby jeszcze pełniej odpowiadał różnym potrzebom najmłodszych. Bardzo cieszy nas to, że mleko modyfikowane GERBER znajduje uznanie w oczach konsumentów, co potwierdza nagroda «Odkrycie Roku 2012»" - powiedziała Beata Dziwulska, Product Manager w Nestlé Nutrition.

O sukcesie mleka GERBER świadczą także wyniki badań, w których 85% mam powiedziało, że ich dziecko polubiło mleko następne Gerber 2*. Mamy zwracają uwagę na jego dobry smak, który sprawia, że dzieci chętnie je piją, a dzięki temu są najedzone i szczęśliwe.

Opracowując recepturę mleka GERBER naukowcy wzorowali się na naturalnym mleku mamy, które jest najlepszym pokarmem dla najmłodszych. Dzięki specjalnie dobranym składnikom wspomaga ono prawidłowy rozwój oraz wspiera łagodny start dziecka, kiedy mama zdecyduje się przejść z karmienia piersią na mleko modyfikowane. Zawarta w mleku GERBER unikalna formuła „Łagodny Start" to kompozycja starannie dobranych składników (białka, węglowodanów, tłuszczów, 13 witamin i składników mineralnych) z dodatkiem Lcomfortis® - bakterii z rodziny Lactobacillus, które naturalnie występują
w mleku matki. Taki skład daje mamie pewność, że podaje ona swojemu dziecku produkt stworzony z myślą o jego potrzebach.

Mleko modyfikowane GERBER występuje w trzech wariantach dopasowanych do potrzeb maluchów w różnym wieku. Każdy z nich jest oznaczony wyraźnymi cyframi 1, 2 i 3 w zależności od wskazanego wieku podawania, aby ułatwić mamom odnalezienie na półce produktu odpowiedniego dla jej pociechy.

Więcej informacji na temat mleka modyfikowanego GERBER można znaleźć na stronie: www.gerber.pl

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, którego efektem jest wyłanianie każdego roku najpopularniejszych produktów i marek w swoich kategoriach. Zakrojony na skalę ogólnopolską plebiscyt przynosi producentom i dystrybutorom towarów oraz usługodawcom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty i usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie.

Kategoria Odkrycie Roku została stworzona z myślą o produktach i usługach nowych, innowacyjnych i funkcjonujących na rynku od stosunkowo niedługiego czasu, ale już zdobywających uznanie klientów. Dotyczy ona również produktów i usług, które objęła ciekawa i skuteczna kampania reklamowa; przeszły lifting marketingowy (np. nowe opakowanie), bądź zostały po raz pierwszy wskazane przez konsumentów w ogólnopolskim projekcie Laur Konsumenta. Wyróżnienie otrzymują tylko nieliczne firmy czy producenci.

O przyznaniu produktowi nominacji decyduje Redakcyjna Komisja Weryfikacyjna, która ocenia ich innowacyjność, perspektywy odbioru przez rynek oraz prognozowaną dynamikę wzrostu popularności.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants
http://www.questiapr.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »