Kobieta, zdrowie, uroda » Dziecko

Mleko Nestlé NAN w większych formatach

Mleko Nestlé NAN w większych formatach
Zobacz więcej zdjęć »
Z badań przeprowadzonych w 2009 roku przez agencję badawczą SMG KRC wynika, że 38% mam z dziećmi do 1 roku życia kupuje najczęściej 2 opakowania mleka podczas jednego zakupu. Co więcej, ponad 40% mam kupujących mleko Nestle NAN chętnie wybierałoby ten produkt w większym opakowaniu.

Aby sprostać oczekiwaniom polskich mam firma Nestlé wprowadza znane i lubiane mleko dla najmłodszych w większych, 600-gramowych opakowaniach. Od połowy czerwca oferta mleka Nestlé NAN 1, Nestlé NAN 2 i Nestlé NAN 3 poszerzyła się o większe formaty.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Opakowania o pojemności 600 g to nie tylko oszczędność miejsca i częstotliwości zakupów, ale i stosunkowo mniejszy koszt. Zakup mleka Nestlé NAN w większym formacie to oszczędność 10% kosztów na kg produktu.

Mleka NAN są to mleka modyfikowane dostarczające niemowlęciu składników odżywczych niezbędnych do prawidłowego rozwoju i wzrostu. Wzbogacone są w żelazo, jod, wapń i witaminę D. Mleka te zawierają także inne makro- i mikroelementy oraz komplet witamin.

Sugerowana cena dużego opakowania mleka NAN 1 to ok. 20 zł, a NAN 2 i NAN 3 ok. 21 zł.

Na tyłach opakowań mleka NAN umieszczony jest KOMPAS ŻYWIENIOWY®, który informuje konsumentów o zaletach produktu .

Wprowadzenie nowych formatów mleka NAN jest od kwietnia wspierane kampanią telewizyjną dla marki NAN prowadzoną w największych stacjach telewizyjnych oraz kampanią prasową w prasie dla rodziców oraz w magazynach kobiecych. Ponadto planowane są działania reklamowe prowadzone w Internecie (na stronach www.nestle.pl/dziecko oraz www.zdrowystartwprzyszlosc.pl) oraz mailing bezpośredni. Reklamę telewizyjną oraz prasową przygotowała agencja Publicis. Za zakup mediów odpowiada Mediaedge:cia.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »