Firma » Reklama
MS więcej niż OKNA – kim jest Srebrny Sponsor Gali Polskiego Triathlonu?
Zobacz więcej zdjęć » |
W sponsoring inicjatyw sportowych angażuje się obecnie coraz więcej firm i przedsiębiorstw działających w różnych branżach i sektorach rynku. Popularyzacja aktywności fizycznej jest również jednym z celów grupy MS więcej niż OKNA, sponsora Gali Polskiego Triathlonu 2015.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Dlaczego triathlon?
Sukces w triathlonie, podobnie jak w biznesie, wymaga połączenia wielu czynników. Podstawą sukcesu jest umiejętne wykorzystanie dostępnych możliwości i dbałość o szczegóły. Według Grupy MS, triathlon jest dyscypliną, w której zawodnicy muszą wykazywać się cechami istotnymi również z biznesowego punktu widzenia. Są to między innymi: wytrwałość, siła, motywacja i sumienność, którym przyświeca idea zdrowej rywalizacji. MS więcej niż OKNA chce przyczynić się do popularyzacji olimpijskiej dyscypliny doceniając pasję i zaangażowanie triathlonistów, od których może się wiele nauczyć.
Kim jest MS więcej niż OKNA ?
Grupa MS powstała w 1991 roku. Jest jednym z liderów wśród polskich producentów okien i drzwi, który olbrzymi nacisk kładzie na termikę, statykę, akustykę i design swoich produktów. Stawia na nieustanny rozwój innowacji, starając się zaspokoić potrzeby najbardziej wymagających klientów. Zrzesza trzy wyspecjalizowane firmy ze 100 proc. polskim kapitałem i zatrudnia blisko 500 pracowników.
MS więcej niż OKNA, podobnie jak sportowcy, zmagając się z konkurencją na polu biznesowym dokłada wszelkich starań, by wykazywać się ambicją, wytrwałością i uczciwością. Kierując się sportową myślą, dąży do objęcia przewagi technologicznej nad konkurentami, tak by dostarczyć swoim klientom produkt najwyższej jakości, który będzie im służył przez lata.
KONTAKT:
Profundo PR:
Katarzyna Stanik
tel. kom. 512 221 790
e-mail: k.stanik@profundo.pl
Dział marketingu MS:
Kinga Potocka
tel. kom. 606 393 802
e-mail: k.potocka@ms.pl
Nadesłał:
Profundo PR
|
Komentarze (0)