Kultura, sztuka » Kultura

Najlepsze komedie romantyczne – ranking Salonu

Najlepsze komedie romantyczne – ranking Salonu
Zobacz więcej zdjęć »
Komedie romantyczne – chyba wszyscy chętnie je oglądają. Szczególnie gustują w nich panie, ale przecież i panów nie trzeba długo namawiać. W Salonie też lubimy je oglądać, zwłaszcza te na tzw. poziomie. I dlatego przygotowaliśmy subiektywny ranking komedii romantycznych.

Jak nietrudno zauważyć, w kręceniu zabawnych filmów o perypetiach uczuciowych wyspecjalizowali się Amerykanie, a w Europie próbują to robić Francuzi i Brytyjczycy. Myśleliśmy, że może któryś z polskich obrazów znajdzie się w rankingu, lecz nie znaleźliśmy takiego, który by na to zasługiwał. Przynajmniej w naszym subiektywnym przekonaniu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Oto pierwsza dziesiątka najlepszych komedii romantycznych - ranking Salonu

1. „Dzień świstaka", reż. Harlod Ramis

2. „Notting Hill", reż. Roger Michell

3. „Cztery wesela i pogrzeb", reż. Mike Newell

4. „Pretty Woman", reż. Garry Marshall

5. „To właśnie miłość", reż. Richard Curtis

6. „Zakochany Szekspir", reż. John Madden

7. „Rzymskie wakacje", reż. William Wyler

8. „Tylko ty", reż. Norman Jewison

9. „Bezsenność w Seattle", reż. Nora Ephron

10. „Frankie i Johnny", reż. Garry Marshall

Pozycje od 11 do 50 podajemy w kolejności alfabetycznej, bo traktujemy je równorzędnie:

„A właśnie, że tak", reż. Michael Lehmann

„Alfie", reż. Charles Shyer

„Amelia", reż. Jean-Pierre Jeunet

„Benny i Joon", reż. Jeremiah S. Chechik

„Bridget Jones: W pogoni za rozumem", reż. Beeban Kidron

„Dwa tygodnie na miłość", reż. Marc Lawrence

„Dziennik Bridget Jones", reż. Sharon Maguire

„Dziewczyna z Alabamy", reż. Andy Tennant

„Dziewczyna z sąsiedztwa", reż. Luke Greenfield

„Filadelfijska opowieść", reż. George Cukor

„Francuski pocałunek", reż. Lawrence Kasdan

„Holiday", reż. Nancy Meyers

„Ich noce", reż. Frank Capra

„Igraszki losu", reż. Peter Chelsom

„Ja cię kocham, a ty śpisz", reż. Jon Turteltaub

„Jak stracić chłopaka w 10 dni", reż. Donald Petrie

„Jak w niebie", reż. Mark Waters

„Kate i Leopold", reż. James Mangold

„Kiedy Harry poznał Sally", reż. Rob Reiner

„Książę i ja", reż. Martha Coolidge

„Lewy sercowy", reż. Paul Thomas Anderson

„Masz wiadomość", reż. Nora Ephron

„Miłość i inne nieszczęścia", reż. Alek Keshishian

„Miłość na żądanie", reż. Yann Samuell

„Miłość, nie przeszkadzać", reż. Pierre Salvadori

„Mój chłopak się żeni", P.J. Hogan

„Podróż przedślubna", reż. Bronwen Hughes

„Pokojówka na Manhattanie", reż. Wayne Wang

„Polubić czy poślubić", reż. Andy Tennant

„Powiedz tak", reż. Adam Shankman

„Pozew o miłość", reż. Peter Howitt

„Prosto w serce", reż. Marc Lawrence

„Przeboje i podboje", reż. Stephen Frears

„Sabrina", reż. Billy Wilder

„Szansa na sukces", reż. Sean McNamara

„Szkoła uczuć", reż. Adam Shankman

„Uciekająca panna młoda", reż. Garry Marshall

„Zakazany owoc", reż. Edward Norton

„Zakochana złośnica", reż. Gil Junger

„Zupełnie jak miłość", reż. Nigel Cole



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

puella

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »