Firma » Reklama

Najnowsze wiadomości z Accor-u, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis

Najnowsze wiadomości z Accor-u, strategicznego partnera Grupy Hotelowej Orbis
Zobacz więcej zdjęć »
• Najlepsza promocja dla regionu Europy i Afryki • Najlepsza promocja dla regionu Bliskiego Wschodu, Azji i Oceanii • Najlepszy program lojalnościowy roku dla obszaru Europy i Afryki • Najlepszy program lojalnościowy roku dla obszaru Bliskiego Wschodu, Azji i Oceanii

Le Club Accorhotels nagrodzony 4. Freddie Awards!

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Przyznawana od 1988 roku z inicjatywy magazynu „InsideFlyer” Freddie Awards jest nagrodą dla najlepszych programów lojalnościowych prowadzonych przez sieci hotelowe oraz linie lotnicze na całym świecie. Zwycięzcy wybierani są w drodze głosowania przez użytkowników usług – oceniają oni przede wszystkim korzyści płynące z członkostwa w danym programie. W tym roku Le Club Accorhotels zdobył aż 4 nagrody Freddie Awards w następujących kategoriach:

 

·         Najlepsza promocja dla regionu Europy i Afryki

·         Najlepsza promocja dla regionu Bliskiego Wschodu, Azji i Oceanii

·         Najlepszy program lojalnościowy roku dla obszaru Europy i Afryki

·         Najlepszy program lojalnościowy roku dla obszaru Bliskiego Wschodu, Azji i Oceanii

 

Nagroda stanowi ogromne wyróżnienie dla sieci Accor, ponieważ przyznawana jest przez osoby posiadające członkostwa w różnych tego typu programach” – podkreśla Joanna Świerkosz, VP Marketing, Quality, Loyalty - Poland and Eastern Europe. – „W tegorocznej edycji konkursu, głos zabrało ponad 3,2 mln osób, co niewątpliwie świadczy o jego prestiżu. Uhonorowanie programu Le Club Accorhotels pokazuje nam, że goście doceniają wprowadzone od 2014 udogodnienia oraz możliwość swobodnego korzystania z naliczanych punktów na całym świecie, bez żadnych ograniczeń.”

 

Le Club Accorhotels w lutym 2015 został również uhonorowany przez branżowych ekspertów Loyalty Awards w kategorii „Management Excellence” za kampanię “You’re at the heart of our attention”.

 

 

Rodzina hoteli ibis: lider wzrostu w portfolio Accor-u

W zeszłym roku, ponad 50% obiektów, które zostały otworzone przez wiodącego na świecie operatora hotelarskiego Accor należało do rodziny ibis. Łącznie to 113 nowych hoteli, czyli średnio kolejna jedna lokalizacja co 3 dni! W 2014 roku połowa zysku operacyjnego przed opodatkowaniem (EBIT) Grupy została wygenerowana przez stworzone cztery lata temu marki.

 

Do rodziny ibis 1 stycznia 2015 roku należało już 1 845 hoteli w 63 krajach na świecie, w tym 1 031 ibis, 277 ibis Styles i 537 ibis budget. Tak szeroki wybór obiektów sprawia, że cyfrowy system średnio rejestruje rezerwację jednego pokoju co 2 sekundy poprzez ibis.com, ibis mobile, aplikacje mobilne lub accorhotels.com. To jeszcze nie koniec. Accor przez ostatnie trzy lata otworzył pod tymi szyldami 240 hoteli, ale w planach ma osiągniecie 2 200 obiektów na całym świecie w 2018 roku.

 

Wyjątkowy ibis Styles

Wyjątkowa wśród hoteli segmentu ekonomicznego, niezestandaryzowana i wyróżniająca się oryginalnymi wnętrzami marka ibis Styles, sama w sobie jest świetnym przykładem rozwoju i sukcesu. Przekształcona w 2011 roku z obiektów pod nazwą All Seasons zwiększyła liczbę dostępnych lokalizacji niemalże dwukrotnie z 149 hoteli na 277. Sieć ta notuje 86% wzrost, gdzie około 80% ibis Styles działa na zasadzie franczyzy. W 2015 roku natomiast planowane jest powstanie ponad 40 nowych miejsc pod tym szyldem. Te wszystkie liczby, niewątpliwie pokazują, że marka dobrze współgra z potrzebami gości, ale także spełnia oczekiwania franczyzobiorców.

 

Dobre miejsce pracy

W tym momencie rodzina hoteli ibis zatrudnia ponad 30 000 ludzi na całym globie. Zespoły te są entuzjastyczne i młode – 60% zatrudnionych jest poniżej 34 roku życia. Dzięki swojemu rozwojowi i sukcesowi marki z rodziny ibis planują zatrudnienie ponad 4 000 ludzi na całym świecie. Praca w tym segmencie jest świetną możliwością rozwoju kariery – prawie 90% dyrektorów generalnych hoteli awansowało z szeregowych stanowisk.

 

Accor przejmuje platformę FastBooking

 

Accor przejął FastBooking – dostawcę usług cyfrowych dla branży hotelarskiej, która codziennie zapewnia wsparcie dla prawie 4000 obiektów na świecie. Jego głównymi obszarami działalności jest rozwój stron internetowych i kampanii marketingowych hoteli, a rynkami Europa oraz Azja. FastBooking nadal będzie świadczył usługi na rzecz swoich klientów zachowując poufność działań, jednocześnie pracując nad rozszerzeniem usług dla gości Accor. Przejęcie dostawcy jest szansą na przyspieszenie realizacji strategii cyfrowej Grupy, która zakłada wprowadzenie innowacji dla jeszcze większej liczby klientów. Natomiast dla FastBooking współpraca jest możliwością zwiększenia wydajności oraz początkiem nowego etapu w rozwoju firmy.

 

 

***

Grupa Hotelowa Orbis to największa sieć hoteli w Polsce i w Europie Centralnej oferująca 19 000 pokoi w ponad 100 obiektach, jest wyłącznym licencjodawcą marek Accor w 16 krajach w tym w Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Macedonii, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii i na Węgrzech. Hotele działają pod markami Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles i ibis budget, a także Orbis Hotels. Rozpoznawalne na świecie marki gwarantują jakość usług
o zróżnicowanym standardzie od luksusowych hoteli 5-gwiazdkowych po ekonomiczne 1-gwiazdkowe.

 

 

Strategicznym inwestorem Orbisu jest Accor, wiodący na świecie operator hotelowy, który oferuje swoim gościom oraz partnerom biznesowym wiedzę oraz doświadczenie operatora hoteli i franczyzodawcy (HotelServices), a także właściciela hoteli i inwestora (HotelInvest). Celem ich działania jest zapewnienie długoterminowego i harmonijnego rozwoju Grupy Accor w interesie jej interesariuszy.

 

Accor oferuje swoje usługi biznesmenom i turystom w 92 krajach, w których dysponuje 3 600 hotelami z 470 000 pokoi. Szerokie portfolio marek hotelowych gwarantuje zróżnicowaną ofertę - od luksusowych hoteli Sofitel, Pullman, MGallery oraz Grand Mercure, przez hotele średniej kategorii pod marką Novotel, Suite Novotel, Mercure oraz Adagio aż po hotele ekonomiczne: ibis, ibis Styles, ibis budget oraz hotelF1. Grupa Accor stworzyła efektywny system narzędzi cyfrowych, do których należą - portal rezerwacyjny accorhotels.com, strony internetowe poszczególnych marek hotelowych oraz program lojalnościowy Le Club Accorhotels.

 

Accor, jako wiodąca na świecie szkoła hotelarstwa, jest zaangażowany w rozwój talentów swoich 170 000 pracowników hoteli, działających pod markami Accor. Są oni, na co dzień ambasadorami kultury obsługi oraz innowacyjności, które zapewniają rozwój Grupy w okresie ponad 45 lat jej istnienia.

 

Śledź aktualności:                                                                                            Rezerwuj pokoje:

@accor | www.accor.com                                                                        www.accorhotels.com

 

Kontakt dla mediów:

Agnieszka Kalinowska, Grupa Hotelowa Orbis, tel. (+48) 22 829 35 48; e-mail: agnieszka.kalinowska@accor.com

Monika Błaszczak, Public Dialog, tel. (+48) 662 671 883 ; e-mail: m.blaszczak@publicdialog.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Public Dialog

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »