Firma » Reklama
Nowa kampania On Board PR dla narzędzi Bosch
W ramach projektu On Board PR odpowiedzialna jest za prowadzenie relacji z mediami oraz działania skierowane do konsumentów. Za realizację kampanii odpowiada zespół Doroty Ciszek, który od wielu lat realizuje projekty komunikacyjne dla firmy Bosch.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Grupa Bosch (www.bosch.com, www.bosch.pl) jest wiodącym w świecie dostawcą technologii i usług. Działy przedsiębiorstwa: Technika Motoryzacyjna, Technika Przemysłowa, Dobra Użytkowe i Techniczne Wyposażenie Budynków, w których zatrudnionych jest ok. 283 500 pracowników, odnotowały w 2010, według wstępnych danych, obrót w wysokości 47,3 mld euro. Grupę Bosch reprezentuje spółka Robert Bosch GmbH oraz przeszło 300 spółek zależnych i regionalnych w ponad 60 krajach świata. Z uwzględnieniem dystrybutorów Bosch jest obecny w ok. 150 krajach na świecie. Ta światowa organizacja rozwoju, produkcji i dystrybucji jest filarem wzrostu przedsiębiorstwa. W roku 2010 Bosch przeznaczył ok. 4 mld euro na badania i rozwój oraz zgłosił ponad 3 800 patentów na całym świecie. Produkty i usługi Bosch poprawiają jakość życia ludzi, oferując innowacyjne i praktyczne rozwiązania.
W 2011 roku Bosch obchodzi jubileusz 125-lecia istnienia. Przedsiębiorstwo, które początkowo nosiło nazwę „Warsztat mechaniki precyzyjnej i elektrotechniki", zostało założone w 1886 roku, w Stuttgarcie, przez Roberta Boscha (1861-1942). Społeczno-prawna struktura spółki Robert Bosch GmbH zapewnia Grupie Bosch niezależność i samodzielność. Umożliwia to przedsiębiorstwu tworzyć dalekosiężne plany oraz inwestować w ważne dla przyszłości firmy projekty. 92 proc. udziałów w spółce Robert Bosch GmbH należy do fundacji Robert Bosch Stiftung GmbH. Prawem głosu dysponuje większościowo instytucja powiernicza Bosch Industrietreuhand KG, która pełni funkcje rynkowe udziałowca. Pozostałe udziały znajdują się w rękach rodziny Bosch oraz spółki Robert Bosch GmbH.
On Board PR Ecco Network (www.onboard.pl). Firma świadczy usługi
w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network - jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję reklamową San Markos (www.sanmarkos.pl) i agencję interaktywną Think Kong (www.thinkkong.pl) .
Dodatkowych informacji udziela:
Dariusz Chrzanowski
On Board Public Relations Sp. z o.o.,
Ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa
tel.(+48 22) 321-51-00,
e- mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl
Komentarze (0)