Firma » Reklama
Nowa odsłona kampanii Gadu AIR
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Kreacje przygotowane na potrzeby drugiej odsłony kampanii San Markos (www.sanmarkos.pl) dla Gadu AIR promują ofertę nowego operatora hasłami „po co siedzieć samemu?” oraz „po co wyrzucać kasę?”. Zdjęcia na podstawie których przygotowano kreacje ilustrują najważniejszy atrybut Gadu Air – możliwość bezpłatnego komunikowania się nawet z kilkoma znajomymi jednocześnie przez Gadu-Gadu w telefonie.
Kampania prowadzona jest do końca czerwca w największych miastach Polski na nośnikach outdoorowych (citylighty, autobusy), indoorowych oraz w prasie i w Internecie. Grupą docelową kampanii są młodzi ludzie, którzy dzięki Gadu AIR mogą bezpłatnie korzystać z ulubionego komunikatora również poza domem.
SAN MARKOS – REPUBLIKA DOBREJ MARKI zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, CDI (Dom Handlowy Renoma), Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Multikino, Sony i Telekomunikacja Polska.

Trwa emisja akcji BNXT – fintech z Krakowa w centrum uwagi ekspertów rynku
Glow up dla Ciebie, upgrade dla pupila – MOVA wyprzedza Black Friday
Ile mieszkań sprzedali deweloperzy w 3 kw. 2025
80 lat emocji! Jubileuszowa wystawa Teatru Muzycznego w Łodzi
Komentarze (0)