Rozrywka » Uroczystości
Nowa odsłona kampanii San Markos dla Galerii Malta
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Druga odsłona kampanii San Markos dla Galerii Malta wykorzystuje hasła „I love Mama" oraz „I love Dzień Dziecka" nawiązujące do charakteru wcześniejszych kreacji. Celem jest promocja Galerii Malta w kontekście rodzinnych wydarzeń, które odbędą się na terenie centrum handlowego: interaktywnej imprezy sportowej dla dzieci utrzymanej w klimacie Formuły 1, warsztatów robotyki, pokazów eksperymentów medycznych. W kreacji wykorzystano kolejne z serii zdjęć wykonanych na potrzeby kampanii, przedstawiające rodzinę z dziećmi.
Kampania rozpoczęła się 22 maja i potrwa do końca miesiąca. Kreacje reklamowe pojawiają się w prasie regionalnej, w lokalnych dodatkach gazet ogólnopolskich, a także na nośnikach indoorowych rozmieszczonych w Galerii Malta. Grupą docelową są młodzi rodzice oraz dzieci w wieku szkolnym.
GALERIA MALTA jest największą inwestycją w sektorze centrów handlowo-rozrywkowych prowadzoną w Polsce przez hiszpańskiego inwestora i dewelopera - firmę NEINVER. Jest to jednocześnie największe centrum handlowo - rozrywkowe powstałe w zachodniej części kraju. Obiekt usytuowany jest 5 minut jazdy samochodem od centrum Poznania i otoczony rekreacyjnymi terenami poznańskiej Malty. Powierzchnia handlowo-rozrywkowa Galerii mieści 170 lokali: sklepów, punktów usługowych, klub fitness, a w przyszłości również wielosalowe kino. Uroczyste otwarcie Galerii Malta miało miejsce 25 marca 2009 roku. W dniu otwarcia Galerię odwiedziło 55 tys. osób.
SAN MARKOS - REPUBLIKA DOBREJ MARKI zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, CDI (Dom Handlowy Renoma), Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Multikino, Sony i Telekomunikacja Polska.

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)