Rozrywka » Uroczystości

Nowa odsłona kampanii San Markos dla Galerii Malta

Nowa odsłona kampanii San Markos dla Galerii Malta
Zobacz więcej zdjęć »
Ruszyła druga odsłona kampanii „I love Malta”. Agencja reklamowa San Markos (www.sanmarkos.pl) przygotowała specjalne, tematyczne kreacje promujące Galerię Malta w Poznaniu oraz organizowane przez nią rodzinne imprezy z okazji Dnia Matki i Dnia Dziecka.

Druga odsłona kampanii San Markos dla Galerii Malta wykorzystuje hasła „I love Mama" oraz „I love Dzień Dziecka" nawiązujące do charakteru wcześniejszych kreacji. Celem jest promocja Galerii Malta w kontekście rodzinnych wydarzeń, które odbędą się na terenie centrum handlowego: interaktywnej imprezy sportowej dla dzieci utrzymanej w klimacie Formuły 1, warsztatów robotyki, pokazów eksperymentów medycznych. W kreacji wykorzystano kolejne z serii zdjęć wykonanych na potrzeby kampanii, przedstawiające rodzinę z dziećmi.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Kampania rozpoczęła się 22 maja i potrwa do końca miesiąca. Kreacje reklamowe pojawiają się w prasie regionalnej, w lokalnych dodatkach gazet ogólnopolskich, a także na nośnikach indoorowych rozmieszczonych w Galerii Malta. Grupą docelową są młodzi rodzice oraz dzieci w wieku szkolnym.

GALERIA MALTA jest największą inwestycją w sektorze centrów handlowo-rozrywkowych prowadzoną w Polsce przez hiszpańskiego inwestora i dewelopera - firmę NEINVER. Jest to jednocześnie największe centrum handlowo - rozrywkowe powstałe w zachodniej części kraju. Obiekt usytuowany jest 5 minut jazdy samochodem od centrum Poznania i otoczony rekreacyjnymi terenami poznańskiej Malty. Powierzchnia handlowo-rozrywkowa Galerii mieści 170 lokali: sklepów, punktów usługowych, klub fitness, a w przyszłości również wielosalowe kino. Uroczyste otwarcie Galerii Malta miało miejsce 25 marca 2009 roku. W dniu otwarcia Galerię odwiedziło 55 tys. osób.

SAN MARKOS - REPUBLIKA DOBREJ MARKI zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, CDI (Dom Handlowy Renoma), Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Multikino, Sony i Telekomunikacja Polska.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

On Board PR
http://www.onboard.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »