Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna

Nowa witryna kampanii Federacji Amazonek

Nowa witryna kampanii Federacji Amazonek
Zobacz więcej zdjęć »
Kampania „Jest jak Jest – Mam Wybór!” skierowana do kobiet z zaawansowanym rakiem piersi, jaką od grudnia 2016 roku prowadzi Federacja Stowarzyszeń Amazonki ma nową stronę internetową.

Komunikacja kampanii informacyjnej „Jest jak Jest – Mam Wybór!”, jaką prowadzi Federacja Stowarzyszeń Amazonki – największa w Polsce organizacja pacjencka skupiająca lokalne stowarzyszenia kobiet z rakiem piersi, prowadzona była dotychczas na stronie oraz fan page’u Federacji. Organizatorzy postanowili jednak uruchomić witrynę pod nowym, łatwym do zapamiętania adresem www.jestjakjest.pl

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na nowej stronie dostępne są informacje dotyczące przebiegu kampanii oraz praktyczne wskazówki kontaktowe dla chorych: lokalizacje lokalnych klubów Amazonek i kontakt dla każdego, kto potrzebuje pomocy lub ma dodatkowe pytania.

 Długofalowa kampania „Jest jak Jest – Mam Wybór!” została oficjalnie zainaugurowana w grudniu 2016 roku. Jej celem jest edukacja chorych zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi orz wspieranie jak najlepszej komunikacji pomiędzy pacjentami i lekarzami w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów leczenia.

 Amazonki w trakcie jej trwania mówią o problemach leczenia raka w kontekście medycznym, psychologicznym oraz społecznym.

 – Chcemy z jednej strony podkreślać jak ważne jest uświadomienie sobie, że zaawansowany rak to nie koniec naszego życia, ale jego etap, dlatego warto oswoić go i nauczyć się o nim mówić. Z drugiej strony chcemy uświadamiać chorym, że wspólnie ze swoim lekarzem mają wpływ na wybór terapii i przebieg leczenia – mówi Krystyna Wechmann, prezes Federacji Stowarzyszeń Amazonki.

 Osią kampanii jest odgrywana w wielu miastach w Polsce inspirująca sztuka teatralna pod tytułem „Jest jak jest”. Wraz z jej główną bohaterką, w której rolę wciela się Agnieszka Różańska, widzowie przechodzą przez trzy lata jej życia z chorobą. Akceptacja choroby i śmierci jaką demonstruje bohaterka sztuki budzi nadzieję i pomaga wielu chorym kobietom i ich bliskim.W ramach wydarzeń kampanijnych odbędą się także warsztaty i spotkania edukacyjne w całej Polsce, powstaną filmy, publikacja o raku piersi oraz dedykowany chorym i ich bliskim poradnik Jest jak jest, o znaczeniu otwartej rozmowy w chorobie nowotworowej.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Radek Mikruta

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »