Zdrowie » Medycyna
Nowa witryna kampanii Federacji Amazonek
Zobacz więcej zdjęć » |
Komunikacja kampanii informacyjnej „Jest jak Jest – Mam Wybór!”, jaką prowadzi Federacja Stowarzyszeń Amazonki – największa w Polsce organizacja pacjencka skupiająca lokalne stowarzyszenia kobiet z rakiem piersi, prowadzona była dotychczas na stronie oraz fan page’u Federacji. Organizatorzy postanowili jednak uruchomić witrynę pod nowym, łatwym do zapamiętania adresem www.jestjakjest.pl.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na nowej stronie dostępne są informacje dotyczące przebiegu kampanii oraz praktyczne wskazówki kontaktowe dla chorych: lokalizacje lokalnych klubów Amazonek i kontakt dla każdego, kto potrzebuje pomocy lub ma dodatkowe pytania.
Długofalowa kampania „Jest jak Jest – Mam Wybór!” została oficjalnie zainaugurowana w grudniu 2016 roku. Jej celem jest edukacja chorych zmagających się z zaawansowanym rakiem piersi orz wspieranie jak najlepszej komunikacji pomiędzy pacjentami i lekarzami w celu osiągnięcia jak najlepszych efektów leczenia.
Amazonki w trakcie jej trwania mówią o problemach leczenia raka w kontekście medycznym, psychologicznym oraz społecznym.
– Chcemy z jednej strony podkreślać jak ważne jest uświadomienie sobie, że zaawansowany rak to nie koniec naszego życia, ale jego etap, dlatego warto oswoić go i nauczyć się o nim mówić. Z drugiej strony chcemy uświadamiać chorym, że wspólnie ze swoim lekarzem mają wpływ na wybór terapii i przebieg leczenia – mówi Krystyna Wechmann, prezes Federacji Stowarzyszeń Amazonki.
Osią kampanii jest odgrywana w wielu miastach w Polsce inspirująca sztuka teatralna pod tytułem „Jest jak jest”. Wraz z jej główną bohaterką, w której rolę wciela się Agnieszka Różańska, widzowie przechodzą przez trzy lata jej życia z chorobą. Akceptacja choroby i śmierci jaką demonstruje bohaterka sztuki budzi nadzieję i pomaga wielu chorym kobietom i ich bliskim.W ramach wydarzeń kampanijnych odbędą się także warsztaty i spotkania edukacyjne w całej Polsce, powstaną filmy, publikacja o raku piersi oraz dedykowany chorym i ich bliskim poradnik Jest jak jest, o znaczeniu otwartej rozmowy w chorobie nowotworowej.
Nadesłał:
Radek Mikruta
|
Komentarze (0)