Technologie » Komputery
Nowe funkcje w systemie Epicor dla dystrybutorów hurtowych
Funkcjonalność rozwiązania Epicor Prophet 21 dedykowanego dystrybucji została wzbogacona o dodatkowe opcje. Klienci nowej wersji systemu mogą liczyć na dostęp do rozbudowanych narzędzi analitycznych i planistycznych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Epicor Software Corporation, wiodący dostawca oprogramowania biznesowego dla przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych i usługowych, poinformował o wprowadzeniu na rynek nowszej wersji (12.9) oprogramowania Epicor Prophet 21 dla dystrybutorów hurtowych. Wśród wdrożonych nowości znajdują się funkcje do analizy trendów i tendencji zakupowych, planowania i uzupełniania zapasów oraz zarządzania programami gratyfikacyjnymi dla klientów.
Moduł do analizy trendów zakupowych (Customer Buying Trend Analysis) to ułatwione wyszukiwanie kombinacji klient/produkt. W celu uzyskania spójnych i sprawdzonych wzorców zakupów zastosowano dodatkowe modele statystyczne typu „sześć sigma”. W efekcie, system określa zwyczaje klienckie, które wykazują najszybsze trendy rosnące lub malejące, definiując ich potencjalne skutki finansowe dla firmy. Dodatkowo, analizując procesy sprzedażowe, system dostarcza informacji wskazujących na odbiorców, którzy przestali kupować, jednocześnie szacując wstępne starty z tego tytułu. Z danych firmy Epicor wynika, że zaawansowane narzędzia dostępne w nowym systemie Epicor, pozwalają zapobiec utracie nawet kilkudziesięciu złotych rocznie.
Innym rozwiązaniem analitycznym w Epicor Prophet 21 jest moduł umożliwiający długoterminowe planowanie zapotrzebowania (Demand Replenishment Planning). Korzystając z tej funkcji, klienci mogą oszacować na podstawie rocznych prognoz popytu, jaki będzie poziom zapotrzebowania w skali roku. Ponadto uzyskują bieżący wgląd do danych
o statusie zakupów, co znacznie ułatwia dalsze planowanie zapasów.
System posiada także funkcjonalność odpowiadającą za przyznawanie nagród. Opcja Rewards Program umożliwia nagradzanie klientów za wybór konkretnych produktów na zasadzie punktów premiowych lub nagród finansujących wspólne reklamy. Dystrybutor może wybrać pojedyncze pozycje swojej oferty lub ich grupy (grupy produktów, grupy rabatowe i cenowe, produkty określonego producenta itp.), za których zakup będzie oferował nagrody, a także określić, po jakim czasie nagrody te będą przyznawane. Odpowiednio klasyfikacja klientów pozwala także na późniejsze przyznawanie nagród tylko wybranym klientom.
„Wzbogacona wersja Epicor Prophet 21 to kompleksowe rozwiązanie, które wprowadza firmę na wyższy poziom zarządzania danymi. Wdrożone zmiany pozwalają dystrybutorom hurtowym na budowanie trwałej lojalności klientów, dając podstawy do uzyskania bardziej stabilnej pozycji rynkowej” – twierdzi Kevin Roach, wiceprezes i dyrektor generalny działu systemów ERP na obie Ameryki w firmie Epicor.
Epicor Software Corporation jest globalnym liderem oferującym oprogramowania biznesowego dla firm produkcyjnych, dystrybucyjnych, handlu detalicznego oraz usługowych. Z prawie 40. letnim doświadczeniem w obsłudze średniej wielkości przedsiębiorstw oraz oddziałów firm z listy Global 1000, Epicor ma ponad 20 000 klientów w przeszło 150 krajach. Systemy Epicor wspomagające zarządzanie (ERP), do zarządzania relacjami z klientami (CRM), do zarządzania łańcuchem dostaw (SCM), a także rozwiązania do zarządzania kapitałem ludzkim, pozwalają przedsiębiorstwom podnieść efektywność i rentowność. Z doświadczeniem w technologicznych innowacjach, wiedzą branżową oraz dążeniem do doskonałości Epicor inspiruje klientów do budowania trwałej przewagi konkurencyjnej. Epicor oferuje jeden punkt odpowiedzialności, którego oczekują przedsiębiorstwa prowadzące działalność na skalę lokalną, regionalną czy globalną. Główna siedziba firmy znajduje się w Kalifornii, USA, zaś biura i podmioty powiązane ulokowane są na całym świecie. Więcej informacji znaleźć można na stronach www.epicor.com i www.epicor.pl. Informacje o firmie Epicor można też śledzić na Twitterze: @Epicor; @EpicorEMEA; @EpicorAU; @Epicor_Retail i na Facebooku.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
ITBC_Com
|
Komentarze (0)