Gospodarka » Żywność

NOWOŚĆ: Żywiec Zdrój w szklanych butelkach Arcydzieło natury zamknięte w przepięknej oprawie

NOWOŚĆ: Żywiec Zdrój w szklanych butelkach Arcydzieło natury zamknięte w przepięknej oprawie
Zobacz więcej zdjęć »
Żywiec Zdrój wprowadził właśnie na rynek krystaliczną górską wodę źródlaną w pięknych, szklanych butelkach.


Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

To pierwszy produkt marki w szklanym opakowaniu, stworzony przede wszystkim z myślą o branży HoReCa. Produkt dostępny jest w 2 wariantach - niegazowanym i gazowanym, w butelkach o pojemnościach 0,3l  i 0,7l. Po wodę Żywiec Zdrój w szklanych butelkach od maja 2019 roku mogą sięgać konsumenci w  wybranych restauracjach i kawiarniach na terenie całej Polski.

Od maja 2019 roku Żywiec Zdrój oferuje krystaliczną górską wodę źródlaną w szklanych butelkach. Inspiracją do stworzenia nowego, wyjątkowego opakowania dla naszego produktu były zapierające dech w piersiach krajobrazy Żywiecczyzny. Krystaliczna górska woda źródlana Żywiec Zdrój, tworzona przez naturę w sercu Żywiecczyzny, jest naturalnie filtrowana przez piaskowce magurskie. Odpowiednia kompozycja składników mineralnych nadaje jej delikatny smak, który sprawia, że stanowi idealne dopełnienie różnorodnych dań.

Odpowiedź na potrzeby branży HoReCa - Żywiec Zdrój w szklanej oprawie

Żywiec Zdrój w szklanych butelkach powstał przede wszystkim z myślą o gościach restauracji i hoteli w całej Polsce oraz o konsumentach, którzy poszukują łagodnego smaku wody w wyjątkowej oprawie. Jest to również  jedna
z propozycji marki wprowadzona na rynek w ramach realizacji zobowiązania środowiskowego, zgodnie z którym Żywiec Zdrój zadeklarował, że będzie oferował konsumentom opakowania alternatywne dla plastikowych butelek.   „Projektując kształt szklaną butelkę oraz jej etykietę, zależało nam na tym, aby produkt wpisywał się w klimat nowoczesnych, eleganckich miejsc i jednocześnie podkreślał pochodzenie naszej krystalicznej górskiej wody źródlanej, powstającej w sercu Żywiecczyzny" - mówi Anna Kochańska, Kierownik Marketingu w Żywiec Zdrój. Intensywne prace nad produktem z portfolio uznanej przez konsumentów marki, rozpoczęto od dogłębnego poznania specyfiki rynku HoReCa. Chcąc poznać obowiązujące w branży gastronomicznej trendy, jak również odpowiedzieć na potrzeby gości restauracji, Żywiec Zdrój przeprowadził szereg rozmów z restauratorami, szefami kuchni i ekspertami w dziedzinie gastronomii. Efektem tych działań jest wyjątkowo dopracowany produkt - woda Żywiec Zdrój zamknięta w szklanej oprawie. Butelkę stworzono z dbałością o najmniejszy szczegół - minimalistyczna w formie, z jednoczesnym, charakterystycznym nawiązaniem do pochodzenia produktu, regionu żywieckich gór.

Współpraca z hydrosommelierem

Wariant gazowany Żywiec Zdrój w szklanych butelkach został przygotowany we współpracy z hydrosommelierem, Tomaszem Koleckim, który współuczestniczył w wyborze odpowiedniego poziomu nagazowania oraz rozmiaru i rozproszenia bąbelków. Oba warianty, gazowy i niegazowany, wzajemnie się uzupełniają, dzięki czemu nowy produkt, stanowi idealne dopełnienie szerokiej gamy smaków i struktur potraw. „Woda niegazowana doskonale łączy się z subtelnymi potrawami i utrwala ich smaki na podniebieniu, a mocne nagazowanie wariantu gazowanego Żywiec Zdrój w połączeniu z bąbelkami, o musującej strukturze perlage, oczyszcza kubki smakowe i zapewnia długi, orzeźwiający finisz, będąc najlepszym towarzyszem dań o wyrazistym smaku" - komentuje hydrosommelier.

Wodę już można znaleźć w restauracjach i kawiarniach w całym kraju, a jesienią dostępna będzie w wybranych punktach sprzedaży.

Kontakt prasowy:

Katarzyna Korszeń

Kierownik Brand PR

tel. (+48) 780 039 754

e-mail: katarzyna.korszen@danone.com




 

O firmie

Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych[1] i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce[2]. Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjne i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury" i „Mamo, tato, wolę wodę", których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie  właściwych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju[3].

Żywiec Zdrój S.A. należy do grupy spółek DANONE - producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia.
W Polsce DANONE działa w czterech obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywność dla niemowląt i małych dzieci (NUTRICIA) oraz żywienie medyczne (NUTRICIA Medyczna). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez nasze produkty, projekty i programy, zachęcamy do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień oraz przyczyniamy się do zrównoważonego rozwoju planety.

W 10 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym
i przyjaznym środowisku pracy. O działalności DANONE można przeczytać na stronie www.danone.plNieść zdrowie poprzez żywność. Wkład grupy spółek DANONE w rozwój polskiej gospodarki, społeczeństwa i zdrowia".


[1] 9,9 proc. na podstawie: Żywiec Zdrój za Nielsen - Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze - Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wolumenowy, w 2017 w kategorii Napoje bezalkoholowe.

[2] Żywiec Zdrój za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, czerwiec 2017 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat.

[3] MillwardBrown dla Żywiec Zdrój, tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osoby w wieku 18-55 lat kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu.17 czerwca 2019

 

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Biuro Prasowe Żywiec Zdrój

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

szkoła tańca szczecin
Szczecin, taniec towarzyski i solowy. Zobacz kolekcję zdjęć szkoły tańca.
taniec.org

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »