Rozrywka i wypoczynek » Sport
Nutella daje energię na start!
Zobacz więcej zdjęć » |
Rossignol Demo Tour to mająca miejsce w całej Europie sportowa akcja marki Rossignol. Odbywa się ona na najpopularniejszych stokach narciarskich, gdzie ustawiane są specjalne miasteczka z wypożyczalnią testowanego sprzętu i atrakcjami dla narciarzy. Priorytetem dla Communication Unlimited, określającym działania wspierające akcję Rossignol Demo Tour przez Ferrero, było wzmocnienie postrzegania Nutelli jako produktu propagującego zdrowy sposób spędzania wolnego czasu, dostarczającego energii do działania. Wejście marketingowe do ośrodków narciarskich poszerza grupę odbiorców produktu o młodzież oraz całe rodziny spędzające tam aktywne wakacje czy ferie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Linia kampanii opiera się na pełnym brandingu miasteczek RDT, zaczynając od wielkiego balonu w kształcie słoika Nutelli, po samą organizację namiotu Ferrero, w którym narciarze i snowboardziści mogą się rozgrzać i uzupełnić zapasy energetyczne po szaleństwach na stoku, jedząc gorące sandwicze z kremem Nutella. Działaniom bezpośrednim podczas eventów towarzyszą dodatkowo materiały POS oraz ogólnopolska promocja sprzedaży Nutelli, która potrwa od 01-29 lutego 2008. Z paragonem zakupu i naklejką z promocyjnego wieczka Nutelli można otrzymać 10% zniżki na wszystkie produkty marki Rossignol w sklepach Intersport i Rossignol/ Quicksilver.
Nutella, jako produkt wspierający zdrową aktywność, jest sponsorem wielu ważnych wydarzeń sportowych w Polsce i na świecie. W Polsce Nutella sponsorowała zeszłoroczny wyścig kolarski Tour de Pologne oraz zimowe zawody Rossignol Demo Tour 2007.
Nadesłał:
czarni14
|
Komentarze (0)