Gospodarka » Bezpieczeństwo

O ubezpieczeniach w przestrzeni miejskiej

O ubezpieczeniach w przestrzeni miejskiej
Zobacz więcej zdjęć »
W akcji „Naga prawda o ubezpieczeniach” ING Życie wzięło udział blisko 100 tyś. osób, a prawie 750 tyś. miało z nią kontakt. Oto efekt kampanii edukacyjno-charytatywnej, która we wrześniu i październiku odbyła się w 6 największych miastach Polski.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Rzeszowie, Gdańsku i Poznaniu odbyła się nietypowa ekspozycja przedstawiająca 200 manekinów. Co 5. z nich był koloru pomarańczowego, co stanowiło nawiązanie do badań społecznych, mówiących o tym, że tylko co 5. Polak jest ubezpieczony. Manekiny były więc ambasadorami opinii Polaków na temat odpowiedzialności, w tym ważnych decyzji finansowych w ich życiu.

„Ubezpieczenia to trudny temat, zwłaszcza, że wielu Polaków woli nie myśleć o przykrych sprawach, aby nie kusić losu. Dlatego zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie akcji, która z jednej strony będzie budziła pozytywnie skojarzenia, a z drugiej skłaniała do refleksji i wywoływała społeczną dyskusję wyjaśnia Beata Zduńczyk-Skup, rzecznik prasowy ING Życie. „Poprzez ciekawą ekspozycję umieszczoną w przestrzeni publicznej chcieliśmy uświadomić Polakom, że warto być odpowiedzialnym finansowo i zabezpieczyć życie swoje oraz najbliższych.”  

Akcja „Naga prawda o ubezpieczeniach” to połączenie kampanii edukacyjnej z happeningiem. W każdym z miast odbyło się malowanie manekinów przez artystów plastyków, osoby publiczne oraz gwiazdy ekranu. W projekt zaangażowali się: Edward Lutczyn, Agata Bogacka, Grażyna Wolszczak, Cezary Harasimowicz, Mirosław Antoniewicz, Katarzyna Herman, Agnieszka Maciąg, Małgorzata Bundzewicz, Henryk Sawka, Joanna Jurga, Dorota Zawadzka, Łucja Sokołowska, Małgorzata Ostrowska-Królikowska, Andrzej Żurek oraz Anna Pawlak.  Wszystkie ozdobione przez artystów manekiny zostaną zlicytowane 25 listopada podczas 5. edycji aukcji charytatywnej „ziarno SZTUKI – ogród NADZIEI” w Muzeum Narodowym w Warszawie, organizowanej przez fundację psychoonkologii „Ogród Nadziei”. Pieniądze pozyskane z ich sprzedaży przeznaczane zostaną na pomoc dla osób chorych na nowotwory.

Wystawa edukacyjna „Naga prawda o ubezpieczeniach” była kontynuacją działań prowadzonych przez ING Życie w pierwszej połowie 2010 r. Powstał wtedy raport „Sztuka odpowiedzialności” przygotowany na podstawie badań Instytutu MillwardBrown SMG/KRC. Prezentował on opinie Polaków na temat odpowiedzialności, zarówno w życiu codziennym, jak i w kwestiach finansowo-ubezpieczeniowych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Multi_Communications

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »