Rozrywka » Sport
Ogłoszono datę Rosa Challenge Tour 2025
Zobacz więcej zdjęć » |
W pierwszym tygodniu września na jednym z najpiękniejszych pól golfowych w Polsce, w Konopiskach koło Częstochowy, będzie można podziwiać 156 zawodników z całego świata. Wśród nich pojawią się sławy golfa oraz pretendenci do światowej kariery. Golfiści powalczą o zwycięstwo w turnieju i cenne punkty w rankingu Road to Mallorca, które mogą zapewnić im miejsce w najwyższej europejskiej lidze – DP World Tour.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Pierwsza edycja Rosa Challenge Tour spotkała się z wysoką oceną przedstawicieli ligi oraz samych zawodników. Ten pozytywny odbiór zmotywował mnie do organizacji kolejnej edycji. Chciałbym, aby środowisko golfowe oraz media aktywnie włączyły się w organizację i promocję turnieju. To w końcu nasz wspólny interes, aby golf rozwijał się w Polsce. Życzę nam wszystkim niesamowitych sportowych emocji. Byłoby też fantastycznie, gdyby tym razem polscy reprezentanci pozytywnie nas zaskoczyli”– mówi Arkadiusz Muś, właściciel Rosa Golf Club, Prezes Zarządu Press Glass i organizator turnieju.
W nowym sezonie w ramach Challenge Tour 2025 odbędzie się 29 wydarzeń w 18 krajach, na 3 kontynentach. Każdy z turniejów to duże wyzwanie dla organizatorów. Tym bardziej cieszy, że już pierwsza edycja Rosa Challenge Tour zebrała w świecie golfa bardzo pozytywne recenzje.
„Przed nami druga edycja Rosa Challenge Tour i nowe wyzwania organizacyjne. Jestem jednak przekonany, że doświadczenia z poprzedniego roku pozwolą nam zrobić to jeszcze lepiej. Chcemy nie tylko zapewnić zawodnikom optymalne warunki do rozgrywek, ale też stworzyć sportowe wydarzenie, które na długo zostanie w pamięci kibiców. Oczywiście nadrzędnym celem jest popularyzacja golfa w Polsce. Już pierwsza edycja Rosa Challenge Tour zintegrowała sporą część polskiej społeczności golfowej, a liczba kibiców pozytywnie nas zaskoczyła. Również zainteresowanie ze strony mediów było spore, ale nie będę ukrywał, że w 2025 liczymy na dużo więcej”– mówi Łukasz Tomkiewicz, CEO V5 Group, współorganizator turnieju.
Z początkiem nowego roku organizatorzy Rosa Challenge Tour rozpoczną nabór wolontariuszy, chcących współtworzyć najważniejsze golfowe wydarzenie w Polsce. Szczegóły zostaną opublikowane wkrótce na stronie www.rosa.golf/challengetour
Challenge Tour – międzynarodowy cykl turniejów, będący platformą dla młodych gwiazd golfa z całego świata. Od czasu pierwszych zawodów w 1989 roku został rozegrany w 50 krajach. Uczestnicy turniejów mają szansę na atrakcyjne nagrody. Do tej pory 198 różnych zawodników występujących w Challenge Tour wygrało w sumie 13 majorów, a 581 razy triumfowało w DP World Tour. W 2024 roku, w ramach cyklu obywa się 29 wydarzeń w 18 krajach, w tym jedno w Polsce.
Rosa Golf Club – to jedno z najpiękniejszych, 18-dołkowych pól golfowych w Polsce, zaprojektowane zgodnie ze standardami USGA przez Hansa Georga Erhardta. Kompleks typu parkland powstał w 2004 roku w Konopiskach pod Częstochową. Pole zachwyca różnorodnymi gatunkami drzew i krzewów oraz licznymi akwenami wodnymi. Rosa Golf Club to doskonale wyposażony obiekt, oferujący 80 stanowisk driving range oraz tereny treningowe. Na polu organizowane są wysokiej rangi turnieje, a w 2024 roku odbędą się zawody z cyklu Challenge Tour – Rosa Challenge Tour.
Press Glass – to firma z 30-letnim doświadczeniem przetwarzająca szkło dla budownictwa. Jest uznanym dostawcą szyb zespolonych do konstrukcji fasad najbardziej rozpoznawalnych budynków w Europie i USA. Firma Press Glass znana jest z wysokiej jakości produktów, innowacyjności oraz zaangażowania w rozwój technologii przetwórstwa szkła. Firma posiada 15 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w Polsce, Chorwacji, Wielkiej Brytanii, Litwie oraz w Stanach Zjednoczonych. Budynek siedziby, wielokrotnie nagradzany w konkursach architektonicznych, znajduje się przy polu golfowym Rosa Golf Club w Konopiskach k. Częstochowy.
V5 GROUP – agencja komunikacji marketingowej z ponad 30-letnim doświadczeniem, która specjalizuje się w strategii, Public Relations oraz budowaniu relacji. Zrealizowała ponad 1000 projektów dla czołowych marek z wielu sektorów. Od kilku lat mocno angażuje się w projekty golfowe, kreując i organizując wydarzenia oraz projekty dopasowane do strategii biznesowych swoich Klientów. Jest też wydawcą Magazynu PGA Polska i organizatorem wielu turniejów oraz dystrybutorem marki Cutter&Buck.
Nadesłał:
v5group_JK
|
Komentarze (0)