Firma » Biznes

Omnichannel i chmura – tego oczekują klienci

Omnichannel i chmura – tego oczekują klienci
Zobacz więcej zdjęć »
W Biuletynie Obsługi Klienta (3-4/2017) publikujemy wywiad z Tomaszem Paprockim, dyrektorem ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska – jednego z wiodących dostawców narzędzi dla branży call/contact center.

W opinii Tomasz Paprockiego siła Focus Telecom tkwi we wsłuchiwaniu się w oczekiwania klientów i oferowaniu im rozwiązań inspirowanych najnowszymi technologiami. Focus Telecom należy do pionierów oferujących rozwiązania typu call center w chmurze. „…Dwa główne trendy od których nie ma już odwrotu to omnichannel i chmura (…) Usługa w chmurze dziś nie jest nowością, a standardem...” – mówi Tomasz Paprocki.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na łamach Biuletynu zastanawiamy się też nad jednym z podstawowych zagadnień efektywnego zarządzania – skutecznością działań menedżerów. Rozbudowane struktury korporacyjne powodują niejednokrotnie, że dobre, niestandardowe pomysły nie mogą ujrzeć dziennego światła.  Dobre pomysły potrzebują sprzymierzeńców – sprzymierzeńców w ramach firmy, a także odpowiedniego wsparcia ekspercko-doradczego. W Biuletynie omawiamy też zagadnienia związane z zarządzaniem projektowym w kontekście wdrożeń w strukturach call/contact center oraz rolą jaką mogą odegrać w organizacjach trenerzy/szkoleniowcy wewnętrzni i zewnętrzni.

Najnowszy numer Biuletynu Obsługi Klienta dostępny jest pod adresem: http://customercare.com.pl/AKTUALNOSCI/2017_bok.html )

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu.
Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

 

 

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.:  780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl  

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

CCMS
http://ccms.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »