Technologie » Internet

Open AdExchange i NetSprint wchodzą do Danii

Open AdExchange i NetSprint wchodzą do Danii
Zobacz więcej zdjęć »
NetSprint podpisał umowę z Open AdExchange, europejskim operatorem reklamy kontekstowej. NetSprint dostarczy na rynek duński technologię, która pozwoli wydawcom europejskim na wzmocnienie pozycji na rynku reklam Pay-per-Click.

Open AdExchange to platforma, która umożliwia zakup, zarządzanie i kontekstową emisję reklam. Za rozwój technologiczny przedsięwzięcia odpowiadają doświadczone zespoły obu firm.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Na korzystanie z Open AdExchange zdecydowało się już 9 największych grup wydawniczych Danii, w tym: Berlingske Media, Politiken, Ekstra Bladet, TV2, Nordjyske Medier, Syddanske Medier, Børsen, Egmont, Jubii, Fynske Medier. Łącznie wszystkie serwisy, na których będą wdrożone skrypty Open Adexchange generują ponad 40% kwalifikowanego ruchu w duńskiej sieci (objętych badaniem FDIM - Foreningen af Danske interaktive medier).

Intencją Open AdExchange jest przywrócenie bezpośrednich relacji pomiędzy wydawcami a reklamodawcami i odzyskanie przez nich kontroli nad przychodami z reklam emitowanych w internecie w modelach pay per click i pay per performance. Nasze rozwiązanie umożliwia profesjonalne zarządzenie sprzedażą i emisją reklam kontekstowych na stronach wydawców, miedzy innymi dzięki zaawansowanym narzędziom do analizy treści stron, kontroli emisji oraz pomiaru statystyk efektywności" - powiedział Tron Kleivane, CEO w Open AdExchange. „Wieloletnie doświadczenie naszego partnera, firmy NetSprint w obszarze technologii wyszukiwawczych i reklamy kontekstowej czyni ją naszym naturalnym partnerem i ma niebagatelny wpływ na potencjał naszej sieci i jej szybki rozwój na rynku europejskim" - dodał.

Tron Kleivane, pomysłodawca OpenAdExchange, to Norweg z 25-letnim doświadczeniem w branży IT. Koncepcję stworzenia otwartej platformy reklamy kontekstowej rozwijał m.in. podczas pracy w norweskiej firmie z branży wyszukiwawczej - FAST Search & Transfer, przejętej przez Microsoft w 2008 roku.

Cieszymy się, że możemy współpracować z Open AdExchange" - powiedział Artur Banach, prezes NetSprint.pl. Umowa z renomowanym partnerem na tak dojrzałym rynku jak duński podkreśla nasz potencjał międzynarodowy dodając naszym operacjom zagranicznym nowy wymiar". We wrześniu 2008 NetSprint rozpoczął współpracę z siecią Textads - liderem reklamy kontekstowej na Litwie i Łotwie.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »