Gospodarka » Żywność
OSM Piątnica: Kolejna kampania promocyjna Piątusia
Zobacz więcej zdjęć » |
W poniedziałek, 23 listopada, wybrane stacje telewizyjne rozpoczęły emisję billboardów sponsorskich producenta jogurtów Piątuś. Billboardy są emitowane w trakcie programu „Pytanie na śniadanie” w TVP 2, w stacjach Puls i Puls 2 oraz na kanałach dla dzieci: TVP ABC, Polsat JimJam, TBS Cartoon Network, Nickelodeon i MiniMini+. Za kreację billboardów sponsorskich odpowiada agencja Walk, a za zakup mediów dom mediowy Starcom.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach trwającej kampanii promocyjnej OSM Piątnica, w sprzedaży pojawiły się również trójpaki Piątusia z jogurtami w każdej dostępnej wersji smakowej (truskawkowej, bananowej i waniliowej) oraz prezentem w postaci linijki z tabliczką mnożenia. Piątuś w trójpaku jest dostępny w wybranych sklepach detalicznych i hurtowych.
Piątuś – produkt z Piątnicy stworzony z myślą o dzieciach
Piątuś to jogurt stworzony z myślą o dzieciach: smaczny i pożywny produkt dostarcza im niezbędnych witamin oraz solidną porcję zdrowia. Jego bazą jest wysokiej jakości mleko, żywe kultury bakterii oraz naturalne dodatki smakowe: banany, truskawki lub mielona laska wanilii. Piątuś bogaty jest także w takie składniki mineralne jak wapń, fosfor i potas. Zawiera również sporą dawkę wysokowartościowego białka, które w diecie dziecka, a w szczególności ucznia, jest niezwykle ważne ze względu na intensywny wzrost.
Nadesłał:
JBcomm
|
Komentarze (0)