Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

Otwarcie trzech salonów w Magnolia Park

Otwarcie trzech salonów w Magnolia Park
Zobacz więcej zdjęć »
Najemcy największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku przygotowali przestrzeń ekspozycyjną w nowych aranżacjach. Dzięki temu produkty w salonach Douglas, C&A i Wojas są lepiej wyeksponowane, zwiększył się ich asortyment, a zakupy stały się bardziej intuicyjne.

Od piątku w Magnolia Park działa perfumeria Douglas w zupełnie nowej odsłonie. Salon wyróżnia się przebudowaną przestrzenią ekspozycyjną w eleganckich czarno-białych barwach. W perfumerii niezmiennie dostępne są najwyższej jakości perfumy, kosmetyki i preparaty do pielęgnacji prestiżowych marek, takich jak: Giorgio Armani, Laura Mercier, Estée Lauder, Chanel czy La Mer. Produkty są jeszcze lepiej wyeksponowane, co zwiększa intuicyjność zakupów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

- Wejście nowych najemców lub otwarcia salonów w nowych konceptach to zawsze istotne wydarzenia w Magnolia Park. Towarzyszą im zwykle niespodzianki dla klientów. Z okazji otwarcia po zmianach, perfumeria Douglas zorganizowała spotkania z makijażystką Magdą Pieczonką oraz przygotowała wiele atrakcyjnych rabatów – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

 

Douglas w zmienionym koncepcie to niejedyne zmiany, które w ostatnim czasie zaszły w największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku. Z myślą o klientach wygląd i funkcjonalność salonów poprawiły również marki C&A oraz Wojas.

 

Nowa aranżacja otwartej przestrzeni ekspozycyjnej w C&A to przede wszystkim jej wyraźny podział na strefy dla mężczyzn, kobiet czy dzieci. Klienci powinni docenić nowoczesny wystrój wnętrza w żywych barwach z dominacją czerwieni oraz jeszcze większy asortyment produktów: ubrań, akcesoriów i dodatków.

 

Z kolei główną innowacją w salonie Wojas jest większa przestrzeń ekspozycyjna i lepsza prezentacja ofert torebek i obuwia. Marka postawiła na lepszą prezentację i poszerzenie gamy produktów. W salonie niezmiennie dostępny jest bogaty wybór butów damskich i męskich, akcesoriów, środków do pielęgnacji obuwia oraz dodatków.

 

Pod koniec lipca do grona najemców Magnolia Park dołączyły marki Zara Home i Recman – polska marka odzieży męskiej. Oferta galerii powiększyła się także o salon z akcesoriami GSM Teletorium oraz o sklep Media Markt, który zastąpił Saturn.

 

Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

 

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park - przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki - sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową - to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

PREXPERT

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »