Technologie » Komputery
Panasonic liderem na europejskim rynku wzmocnionych notebooków i tabletów
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Sukces, jaki osiągnęliśmy na rynku wytrzymałych urządzeń mobilnych opiera się fundamentalnych zasadach Panasonic, czyli skupieniu na potrzebach naszych klientów oraz na innowacjach, które wprowadzamy by ułatwiać ludziom pracę - mówi Kevin Jones, Managing Director w Panasonic Mobile Solutions Business. - Toughbook jest wciąż młodą marką w porównaniu do 100-letniej już firmy Panasonic. Jednak przez 20 lat wprowadziliśmy dużo innowacyjnych rozwiązań poprawiających produktywność pracowników mobilnych - dodaje Kevin Jones.
Obecnie Panasonic koncentruje się na rozwijaniu urządzeń typu handheld, wprowadzając nowe produkty dla szybko rozwijających się sektorów handlu, produkcji, transportu i logistyki. Ostatni model tego typu, Toughbook FZ-T1 ma 5 cali i pracuje w oparciu o system Android. Dzięki możliwościom transmisji głosu i danych oraz zintegrowanemu skanerowi kodów kreskowych, urządzenie jest bardzo wszechstronne. Może być używane w handlu detalicznym np. do przyjmowania zamówień, w firmach logistycznych lub produkcyjnych do skanowania kodów kreskowych, a także wykorzystywane przez pracowników terenowych podczas napraw i konserwacji, m.in. do nawigacji, przygotowania dokumentacji oraz inwentaryzacji.
Aby wzmocnić swoją pozycję na rynku urządzeń typu handheld Panasonic uruchomił w tym roku program partnerski Toughbook Edge, do którego pozyskał 60 wykwalifikowanych resellerów na głównych europejskich rynkach. Program jest dedykowany tylko terminalom mobilnym, ma motywować i wspierać VAR-ów (Value Added Resellers) w promowaniu i sprzedaży Toughbooków typu handheld w poszczególnych branżach.
Komentarze (0)