Motoryzacja » Samochody
Partimo – nowa marka akcesoriów samochodowych
Zobacz więcej zdjęć » |
Obecnie trwają prace nad stworzeniem sklepu internetowego oraz zbudowaniem sieci punktów partnerskich. Cel? Dostarczanie klientom wartościowych produktów w atrakcyjnych cenach i jednoczesne edukowanie branży.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Pomysł na Partimo zrodził się jako odpowiedź na zapotrzebowanie płynące z rynku. Jak wynika z badań, popyt na drobne akcesoria i podzespoły samochodowe jest naprawdę duży, a jednocześnie brakuje jednej marki, która pod swoimi skrzydłami skupiałaby różne kategorie produktowe, oferując wysokiej jakości wyroby w niezbyt wygórowanych cenach.
- Nowa platforma stanowi niejako naturalną konsekwencję naszego dotychczasowego rozwoju sprzedaży internetowej. Początkowo w naszej ofercie znajdowały się wyłącznie opony. Potem dołączyły do nich felgi, a teraz przyszedł czas na kolejne produkty - takie, jak chociażby pióra wycieraczek, folie do oklejania pojazdów czy różnego rodzaju uchwyty – opisuje Łukasz Bazarewicz, prezes Grupy Martom.
Oprócz dystrybucji poprzez sklep internetowy, wyroby Partimo dostępne będą również w serwisach partnerskich Grupy, zrzeszonych w ramach Flotimo lub Sellimo.
- Wpływ na to miały dwie rzeczy. Po pierwsze, pod nową marką oferowane będą produkty dodatkowe, uzupełniające standardową ofertę sklepów czy serwisów motoryzacyjnych. Tworzenie oddzielnej sieci salonów sprzedaży mijałoby się więc w tym wypadku z celem – mówi przedstawiciel Grupy Martom.
Jeszcze ważniejszy wydaje się być jednak drugi powód. Jak wyjaśnia Łukasz Bazarewicz, kluczem do sukcesu Partimo będzie indywidualne podejście do klienta.
Sprzedaż w każdym wypadku ma bowiem być poprzedzona dokładną analizą potrzeb danego kierowcy i dopiero na tej podstawie zaoferowany zostanie produkt spełniający jego wszystkie wymagania. A zweryfikowanie stanu akumulatora czy stopnia zużycia wycieraczek nie będzie przecież możliwe bez zaplecza serwisowego.
Co ciekawe, Grupa Martom za cel postawiła sobie przy tym edukowanie rynku. I dotyczy to zarówno samych użytkowników pojazdów, jak i mechaników czy sprzedawców.
- Nie bez przyczyny pierwszym oferowanym przez nas produktem są wycieraczki. Jak zauważyliśmy, jest to jeden z najczęściej bagatelizowanych podzespołów, które większość osób wymienia dopiero po całkowitym zużyciu piór. A przecież dobra widoczność na drodze, zwłaszcza w polskich warunkach, ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo podróżowania – dodaje Bazarewicz.
Kluczową rolę w uświadamianiu kierowców odgrywają jednak serwisy samochodowe. Dzięki analizie potrzeb będą one w stanie zaoferować swoim klientom produkt, którego ci rzeczywiście potrzebują (często nawet o tym nie wiedząc), zwiększając tym samym swoją sprzedaż. A wziąwszy pod uwagę fakt, iż mowa o wysokomarżowych wyrobach, do składowania których nie są potrzebne duże powierzchnie magazynowe, na rozwiązaniu tym korzystać będzie każda ze stron.
Obecnie trwa testowanie produktów, które dostępne będą pod marką Partimo. Firma ruszyła już także ze sprzedażą internetową za pośrednictwem popularnych portali aukcyjnych. Na tym etapie oferowane są m. in. pióra wycieraczek, folie do oklejania pojazdów czy uchwyty samochodowe. Z czasem dojdą do nich kolejne produkty. Otwarcie sklepu internetowego zaplanowano zaś na drugi kwartał 2016 roku.
APLA:
Grupa Martom
Ogólnopolska Grupa Martom powstała we wrześniu 2012 roku z połączenia pasji do motoryzacji i jakości. Jej fundamentem są doświadczenia działającej od ponad 20 lat na lokalnym rynku, sukcesywnie rozwijanej firmy Martom.
Obecnie w skład Grupy Martom wchodzą:
- Dywizja Centrów Motoryzacyjnych Martom
- Dywizja Sprzedaży Internetowej – sklep internetowy AlejaOpon.pl
- Dywizja Dystrybucji Hurtowej
- Dywizja Obsługi Flotowej
Oferta Grupy Martom ma charakter kompleksowy, a jej zadaniem jest zapewnienie maksymalnych korzyści poprzez zaspokojenie wielu różnorodnych potrzeb z zakresu motoryzacji. Niezależnie jednak od zakresu działań, na pierwszym miejscu zawsze stoi bezpieczeństwo i wygoda klienta.
Nadesłał:
publicum
|
Komentarze (0)