Firma » Biznes
PGE zachęca klientów do kontaktu zdalnego

W związku z ustawą o szczególnych rozwiązaniach związanych z  zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób  zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, PGE zachęca do  kontaktu za pośrednictwem kanałów zdalnych. Spółka informuje o tym  swoich Klientów m.in. przy wejściu do stacjonarnych punktów sprzedaży i  obsługi. 
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo zarówno naszych  pracowników jak i klientów, uruchamiamy działania profilaktyczne i  informacyjne dostosowując się do wysokich standardów wyznaczonych przez  państwową administrację. Zwracamy się do naszych klientów, by  ograniczyli wizyty w stacjonarnych biurach obsługi i wybierali zdalne  kanały kontaktu, za pomocą których można zrealizować wszelkie kwestie  związane z energią elektryczną – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE  Obrót.
- PGE Obrót zdecydowała się na zmiany czasu pracy stacjonarnych Biur Obsługi Klienta, które do odwołania będą pracować w godzinach 9-14.
- Modyfikacji ulega również praca Infolinii PGE (422 222 222), która będzie dostępna w godzinach 9-17.
- Klienci mogą kontaktować się także drogą elektroniczną, wysyłając wiadomości na adres serwis@gkpge.pl.
Spółka zdecydowała się również na ograniczenie zakresu obsługiwanych spraw w stacjonarnych placówkach do kwestii zapewniających ciągłość dostaw, czyli sprzedaży energii przedpłatowej, zawierania nowych umów oraz wszystkich spraw związanych z przerwami dostaw. Będzie również informować Klientów, że osoby z widocznymi oznakami choroby czy infekcji nie będą obsługiwane w punktach stacjonarnych. PGE jest przygotowane do tego, aby we współpracy i zrozumieniu Klientów odpowiedzialnie przejść przez ten wyjątkowy czas.
Spółka zachęca również do zakładania elektronicznego biura obsługi PGE eBOK. Konto można zarejestrować w prosty sposób, wchodząc na stronę ebok.gkpge.pl. Potrzebny jest do tego m.in. PESEL, numer klienta oraz kwota ostatniej faktury. Jeżeli klient nie pamięta swojego numeru czy kwoty z ostatniej faktury, pomoc uzyska na Infolinii PGE dostępnej pod numerem 422 222 298. Następnie jako login do systemu służył będzie podany adres e-mail. Funkcjonalności, z których do tej pory najczęściej korzystali klienci, to: weryfikacja stanu rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzenie aktualnego salda i wskazania licznika, a także przedłużenie lub wybranie nowej oferty.
Czasowe ograniczenia w pracy zostały wprowadzone również w Punktach Obsługi Klienta Dystrybucyjnego, czyli w placówkach należących do spółki PGE Dystrybucja.
Do 27 marca 2020 r. obsługa klientów PGE Dystrybucja odbywać się będzie za pośrednictwem:
- poczty tradycyjnej – korespondencję należy kierować na adres Rejonu Energetycznego właściwego dla miejsca poboru energii elektrycznej (https://pgedystrybucja.pl/kontakt )
- poczty elektronicznej – korespondencję należy kierować na adres email Rejonu Energetycznego właściwego dla miejsca poboru energii elektrycznej (https://pgedystrybucja.pl/kontakt )
- telefonicznie – w przypadku spraw pilnych spółka prosi o kontakt telefoniczny z pracownikiem Rejonu Energetycznego właściwego dla miejsca poboru energii elektrycznej w celu umówienia spotkania w dogodnym terminie (https://pgedystrybucja.pl/kontakt )
Wszelkie sprawy związane z przerwami w dostawach energii elektrycznej należy zgłaszać
pod alarmowym numerem telefonu 991 (aglomeracja warszawska: 22 340 41 00).
Przydatne linki:
Adresy Punktów Obsług Klienta Dystrybucyjnego https://pgedystrybucja.pl/kontakt/lista-punktow-obslugi-klienta-dystrybucyjnego-w-pge-dystrybucja-s.a
Adresy i telefony Rejonów Energetycznych https://pgedystrybucja.pl/kontakt
PGE Obrót
press box
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)