Technologie » Internet

Phenomind Ventures inwestuje w Stanusch Technologies sp. z o.o

Stanusch Technologies Sp. z o.o., firma specjalizująca się w tworzeniu innowacyjnego oprogramowania wykorzystującego sztuczną inteligencję, zawarła umowę inwestycyjną z funduszem Phenomind Ventures.

Po zrealizowaniu transakcji Fundusz obejmie 40 % udziałów spółki. Pozostałe udziały należą do osób fizycznych w tym do twórcy i prezesa zarządu firmy Macieja Stanusch.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Stanusch Technologies sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem zajmującym się pracami badawczo-rozwojowymi nad wykorzystaniem sztucznej inteligencji w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Firma prowadzi szereg projektów dotyczących m.in. semantycznego wyszukiwania (WEB 3.0), przetwarzania języka naturalnego  oraz rozpoznawania mowy i obrazów. Głównym produktem firmy jest Wirtualny Doradca - chatterbot - symulujący zachowanie człowieka, z którym można prowadzić rozmowę przy użyciu języka naturalnego. Firma działa na innowacyjnym rynku, na którym wkrótce pojawią się produkty rewolucjonizujące korzystanie z Internetu, czy też komunikację pomiędzy ludźmi a maszynami.

 „Pozyskane środki zostaną przeznaczone na komercjalizację oraz dalszy rozwój naszych produktów, przede wszystkim Wirtualnego Doradcy. Choć rozpoczęliśmy już realizację pierwszych kontraktów, chcemy zintensyfikować działalność marketingową firmy. Wkrótce zaprezentujemy również nasze najmłodsze dziecko - Serwer Ontologii umożliwiający podobne do ludzkiego wnioskowanie. Dzięki niemu nasi Wirtualni Doradcy zyskają znacznie większe możliwości oraz substytut prawdziwej inteligencji." - powiedział Maciej Stanusch, prezes i twórca Stanusch Technologies.

 Informacje nt. EWY - Wirtualnego Doradcy

Wirtualny Doradca jest najbardziej inteligentnym polskim chatterbotem. To nowej klasy program komputerowy, wykorzystujący metody i techniki sztucznej inteligencji, umożliwiający rozmowę z użytkownikiem w języku naturalnym. System umieszcza się na firmowych stronach WWW. Jego zadaniem jest udzielanie informacji klientom nt. oferowanych produktów i usług, specyfiki działalności przedsiębiorstwa, czy też np. warunków handlowych. Wirtualny Doradca doskonale zastępuje zasoby ludzkie w działach obsługi klienta oraz służy swoją wiedzą pracownikom i partnerom biznesowym, obniżając koszty obsługi klientów przy jednoczesnym zwiększeniu atrakcyjności witryny internetowej.

Zrealizowany przez Stanusch Technologies chatterbot, posiada największą w Polsce bazę wiedzy ogólnej (ponad milion faktów). Jest on również wyposażony w syntezę mowy oraz nowatorską technikę animacji ruchów twarzy, dostosowaną do dźwięku wypowiedzi. Dodatkową cechą wyróżniającą nasz produkt jest możliwość korzystania z zaawansowanej semantycznej wyszukiwarki internetowej (WEB 3.0).

Wirtualni Doradcy mogą być wykorzystani jako:

  • Wirtualni operatorzy infolinii (call center, handlowych, BOK, wsparcia technicznego),
  • Wirtualni nauczyciele (systemy e-learningu),
  • Wirtualni agenci wyszukujący specyficzne rodzaje informacji,
  • Wirtualni doradcy (prawnik, lekarz, konsultant, doradca podatkowy itp.),
  • Wirtualne postaci w grach (wirtualny towarzysz),
  • Wirtualni rzecznicy prasowi itp.

 

Korzyści

Wśród najważniejszych korzyści z używania Wirtualnego Doradcy warto wymienić:

  • Obniżenie kosztów obsługi klienta przez odciążenie call center oraz tradycyjnych kanałów komunikacji,
  • Zwiększenie satysfakcji klienta dzięki lepszej obsłudze (24 X 7), bez emocji, chorób, urlopów, konieczności szkolenia, „złych dni", efektu wypalenia pracownika (zwłaszcza w call center),
  • Nowy kanał komunikacji - zwiększenie efektywności kanałów typu chat / gg / skype / email (program może pracować via te kanały),
  • Szybsze wdrożenie pracowników (wirtualny nauczyciel),
  • Możliwość stworzenia systemu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie,
  • Uniknięcie efektu „tchórzliwego klienta" bojącego się zadzwonić na infolinię po wejściu na WWW,
  • Zwiększenie oglądalność stron internetowych,
  • Lepszy wizerunek w oczach klientów, dzięki kreowaniu image'u innowacyjnej firmy,
  • Większa stabilność biznesowa - zwiększenie ruchu wchodzącego nie wpływa na „wydajność" Call Center.


Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Front PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »