Technologie » Komputery

Plustek SmartOffice PS283 – szybki skaner biurowy z podajnikiem w ofercie Modecom

Plustek SmartOffice PS283 – szybki skaner biurowy z podajnikiem w ofercie Modecom
Zobacz więcej zdjęć »
Maj 2012 – Modecom, oficjalny dystrybutor marki Plustek w Polsce, wprowadził do swojej oferty wysokiej klasy skaner biurowy, model SmartOffice PS283. Urządzenie to jest przeznaczone do skanowania wszelkiego rodzaju dokumentów, począwszy od wizytówek, na popularnym formacie A4 skończywszy.

Plustek SmartOffice PS283 to wysokiej klasy, nowoczesne urządzenie biurowe, przeznaczone do skanowania zarówno standardowych dokumentów w formacie A4, jak i mniejszych druków, takich jak wizytówki.  Urządzenie charakteryzuje bardzo szybka i płynna praca podczas procesu przetwarzania dokumentów na wersję cyfrową. Istotną cechą tego produktu jest to, że potrafi on skanować obrazy w wysokiej rozdzielczości do 600 dpi. Według danych uzyskanych od producenta, model SmartOffice PS283 skanuje dokumenty w formacie A4 z szybkościa 25 stron na minutę.  Dodatkowo walory praktyczne wzbogaca zamontowany w tylnej części urządzenia podajnik, który pomieści jednocześnie do 50 stron A4 lub 20 wizytówek.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Producent również zadbał o to, aby obsługa urządzenia była prosta oraz przyjemna dla użytkownika. Na szczególną uwagę zasługuje funkcja programowania przycisku, dzięki której można zdefiniować przycisków szybkiego dostępu do głównych funkcji skanera. Dzięki takiemu rozwiązaniu każdy użytkownik może według własnych upodobań spersonalizować ustawienia konfiguracyjne, czyniąc tym samym skanowanie dokumentów prostym i przyjemnym procesem. Funkcja ta sprawia, że jedyne, co musi zrobić użytkownik to wcisnąć znajdujący się na urządzeniu przycisk.

Wraz z urządzeniem klient otrzyma bogaty pakiet użytecznych programów do zarządzania zeskanowanymi dokumentami. Warto tu wymienić następujące oprogramowania: Plustek DI CAPTURE (do przechwytywania obrazu), ABBY Fine Reader Sprint Plus (do rozpoznawania tekstu) oraz NewSoft Page Manager (do zarządzanie dokumentacją).  Z kolei aplikacja do zarządzania wizytówkami, Hotcard Bizcard Finder, pozwala na błyskawiczne stworzenie z dostępnych wizytówek, przeszukiwalnej bazy danych z kontaktami biznesowymi. 

Sugerowana cena urządzenia to: 1159 zł brutto.

Okres gwarancji wynosi 24 miesiące.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

modecom

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »