Zdrowie » Dziecko

Pluszaki IKEA dla edukacji i dzieci z rodzin zastępczych

Pluszaki IKEA dla edukacji i dzieci z rodzin zastępczych
Zobacz więcej zdjęć »
Dziesiąta edycja kampanii charytatywnej IKEA „1 euro to majątek” ma w Krakowie podwójny wymiar.

Za każdą kupioną w tym czasie pluszową maskotkę lub książeczkę dla dzieci, IKEA Foundation przekaże 1 euro na poprawę jakości nauczania ubogich dzieci z krajów rozwijających się. Dodatkowo pluszaki, zebrane w krakowskim sklepie IKEA, przyniosą radość dzieciom z rodzin zastępczych ze stolicy Małopolski. Akcja potrwa do 29 grudnia.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Globalna pomoc...

Aby wesprzeć dzieci w ramach kampanii „1 euro to majątek - Pluszaki dla edukacji", wystarczy naprawdę niewiele. Każda zakupiona w dniach 4.11 - 29.12 maskotka lub książeczka dla najmłodszych to 1 euro na wsparcie programów edukacyjnych prowadzonych na całym świecie przez organizacje UNICEF i Save the Children.

...i jej lokalny wymiar

Klienci krakowskiego sklepu, włączając się w akcję „1 euro to majątek", mogą pomóc nie tylko dzieciom z krajów rozwijających się. Wrzucając kupioną w IKEA zabawkę do specjalnej urny znajdującej się za kasami w sklepie, sprawią radość również maluchom z najbliższego otoczenia. Pluszaki zebrane podczas trwania akcji trafią bowiem do dzieci z ponad 30 Zawodowych Rodzin Zastępczych w Krakowie.

- „1 euro to majątek - Pluszaki dla edukacji"  jest akcją o potwierdzonej skuteczności (przed nami już 10. jej odsłona) i globalnym zasięgu, angażującą zarówno pracowników, jak i klientów IKEA. Mając na uwadze ogromne potrzeby dzieci z krajów rozwijających się, staramy się jednocześnie nie zapominać o naszym najbliższym otoczeniu. Dlatego każdego roku się dbamy o to, aby nadać tej ogólnoświatowej akcji również charakter lokalny, wspierając różne organizacje pozarządowe z Małopolski - mówi Anna Knapik, Kierownik Marketingu IKEA Kraków. - W tym roku, dzięki wsparciu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, zebrane pluszaki przekażemy dzieciom przebywającym pod opieką zawodowych rodzin zastępczych z naszego miasta - dodaje.

- Zachęcam wszystkich do włączenia się w przedświąteczną akcję IKEA Kraków. Dzieci, do których trafią w tym roku pluszaki, przebywają u rodzin zastępczych do czasu, gdy sąd zadecyduje o ich dalszym losie i o tym, czy zamieszkają z rodziną adopcyjną, z kimś z krewnych czy z rodzicami... Maluchy zapewne zabiorą ze sobą przyjaciół - przytulanki, które będą im przypominały ciocię i wujka i wszystkie wspólnie spędzone miłe chwile - mówi Marta Chechelska - Dziepak, Rzecznik Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie.

1 euro to majątek - Pluszaki dla edukacji

„1 euro to majątek" to wspólna akcja IKEA Foundation, UNICEF oraz organizacji Save The Children. Od momentu inauguracji kampanii „1 euro to majątek - Pluszaki dla edukacji" w 2003 roku, IKEA Foundation zebrała już 47,5 miliona euro, pomagając 8 milionom dzieci z ponad 40 krajów na całym świecie w zdobyciu dobrego wykształcenia. W ramach ubiegłorocznej edycji zebrano rekordową sumę 12,4 miliona euro, z czego 281 875 euro w Polsce. Środki przekazane organizacji Save the Children zostaną przeznaczone na wsparcie projektów edukacyjnych dla dzieci wykluczonych społecznie, w tym należących do mniejszości narodowych, niepełnosprawnych oraz mających problemy w nauce dzieci z Kambodży, Wietnamu, Bangladeszu, Indonezji, Myanmaru, Filipin, Litwy i Rumunii. Fundusze dla UNICEF zostaną natomiast przeznaczone na kontynuację programu „Szkoły dla Afryki", którego celem jest zapewnianie dostępu do wysokiej jakości edukacji dzieciom z krajów, takich jak: Burkina Faso, Etiopia, Madagaskar, Mali, Mozambik, Niger, RPA i Malawi.

 - IKEA, jej pracownicy oraz klienci, którzy wspierają kampanię „1 euro to majątek - Pluszaki dla edukacji", pomagają w realizacji ważnego celu. Przekazane fundusze umożliwiły nam zapewnianie dostępu do wysokiej jakości edukacji milionom dzieci, a dzięki Państwa pomocy w tym roku możemy osiągnąć jeszcze więcej - powiedział John Winston, kierownik ds. partnerstw korporacyjnych UNICEF.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Open Media

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »