Gospodarka » Żywność

Poczuj lato w kawiarniach Starbucks!

Od 7 maja klienci kawiarni Starbucks mogą cieszyć się promocjami, przygotowanymi specjalnie na sezon letni, w ramach których m.in. kultowe Frappuccino będzie dostępne w nowym smaku i wyjątkowych cenach.

W naszej nowej ofercie będą dostępne również pyszne, słodkie przekąski, których smaki przywodzą na myśl wiejski ogród pełen świeżych owoców – jogurtowy deser z malinami czy tort jogurtowy z wiśniami. Dodatkowo przez najbliższe dwa miesiące klienci Starbucks będą też mogli cieszyć się smakiem kawy ziarnistej Three Region Blend, będącej mieszanką ziaren z trzech głównych regionów uprawy kawy na świecie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

W gorące, słoneczne dni często mamy ochotę na orzeźwiające napoje np. z kruszonym lodem, które przyjemnie chłodzą, ale także znakomicie smakują. W sezonie letnim Starbucks wprowadza do swojej oferty nowy smak kultowego Frappuccino – Triple Caramel Frappuccino®, które dzięki gęstemu sosowi karmelowemu ma bardziej „ciągnącą” konsystencję, a dodatkowo może być przygotowane na bazie kawowej lub kremowej, w zależności od preferencji smakowych klienta. Zdecydowanie polecamy ten napój dla fanów słodkich deserów i wielbicieli karmelu! Tym, którzy wolą lżejsze, bardziej owocowe smaki, proponujemy Strawberries and Cream Frappuccino® – niezwykle smakowity napój, podawany z syropem truskawkowym, który może być przygotowany na bazie mleka sojowego lub zwykłego. To idealny wybór dla osób, które preferują opcję bez dodatku kawy.

Dla wszystkich wielbicieli Frappuccino, Starbucks przygotował specjalną promocję Frappuccino Happy Hours. Od 7 do 10 maja w godzinach 14.00 – 19.00 dowolny napój Frappuccino będzie można kupić za połowę ceny. Podobnie będzie w każdy poniedziałek w ramach promocji Happy Mondays, która potrwa do 8 lipca 2013 roku, od godziny 15.00 do 19.00 Frappuccino będzie o 50% tańsze!

W ramach nowej oferty Starbucks przygotował także propozycję dla wielbicieli ciepłych napojów – Tall Cappuccino oraz jagodowy muffin w specjalnej cenie 13,90 zł, które rozgrzeją i poprawią humor w chłodniejsze, letnie dni.

Wszystkie napoje i kawy z oferty Starbucks doskonale komponują się z przekąskami oraz deserami, także dostępnymi w naszych kawiarniach. Latem chętnie sięgamy po owocowe desery, których smak kojarzy się z wakacjami i sielskimi chwilami spędzonymi na łonie natury, dlatego na upalne dni szczególnie polecamy nowość – jogurtowy deser z malinami oraz delikatny tort jogurtowy z wiśniami – to pyszne propozycje dla fanów bardziej kwaskowych smaków. Oba desery będą dostępne w kawiarniach Starbucks od 7 maja 2013 roku.

„Po długiej i śnieżnej zimie wszyscy jesteśmy spragnieni słońca i gorących dni. Jako, że wiosna w końcu nadeszła, a lato za pasem, serdecznie zapraszam do naszych kawiarni, w których już można poczuć wakacyjną atmosferę. Zachęcam do spróbowania pozycji z nowej, letniej oferty: Triple Caramel Frappuccino®, które przyjemnie ochłodzi w ciepłe dni, a także do skosztowania delikatnych, owocowych deserów, które są prawdziwą ucztą dla podniebienia. Dodatkowo polecam skorzystanie z wyjątkowych ofert Happy Hours oraz Happy Mondays, dzięki którym dowolne Frappuccino otrzymamy za połowę ceny!” – powiedziała Magdalena Mularuk, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.

W czerwcu w śniadaniowej ofercie kawiarni Starbucks znajdą się także pożywne owsianki oraz płatki Crunchy w nowym, malinowo-żurawinowym smaku. To doskonała propozycja dla osób, które pragną rozpocząć dzień od pysznego, sycącego śniadania.

W ramach letniej promocji w kawiarniach Starbucks pojawi się kawa ziarnista Three Region Blend, czyli mieszanka ziaren z trzech regionów uprawy kawy na świecie: Ameryki Łacińskiej, Afryki oraz regionu Azji i Pacyfiku. Co ciekawe, w przygotowanym z niej napoju wyczuwalne są nuty smakowe charakterystyczne dla ziaren z poszczególnych obszarów pochodzenia – kwiatowe, ziołowe, cytrynowe czy porzeczkowe – przy czym żadna z nich nie jest dominująca. Smak ziaren z Ameryki Południowej staje się bardziej wyrazisty, gdy nowa kawa jest podawana z ciemną czekoladą. Połączona np. z grejpfrutem uwydatni kwiatowy posmak typowy dla ziaren z Afryki, natomiast potrawy przyprawione świeżymi ziołami podkreślą nuty ziołowe kawy z regionu Azji i Pacyfiku.

 


 

Informacja o Starbucks

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience). Aby dowiedzieć się więcej o Starbucks Experience zapraszamy do naszych kawiarni oraz na strony www.starbucks.com i www.starbucks.pl, a także na profil Starbucks na portalu Facebook.

 

Informacja o AmRest

AmRest jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza restauracjami KFC, Pizza Hut oraz Burger King w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech, natomiast w Hiszpanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych i Chinach restauracjami La Tagliatella. AmRest jest również operatorem kawiarni Starbucks w Polsce, Czechach oraz na Węgrzech. Dodatkowe informacje na stronie www.amrest.eu.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants
http://www.questiapr.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »