Gospodarka » Żywność
Podwójny Złoty Laur 2023 dla HELIO
Zobacz więcej zdjęć » |
Laur Konsumenta to jeden z pierwszych i jednocześnie najbardziej liczących się certyfikatów konsumenckich w kraju, który ma znaczący wpływ na decyzje zakupowe Polaków. Już od 2004 roku, zakrojony na skalę ogólnopolską sondaż, przynosi producentom odpowiedź na jedno z podstawowych pytań: które produkty/usługi są obecnie najpopularniejsze w swojej grupie. Udział firmy w konkursie nie podlega opłacie, dzięki czemu jego wyniki są niezależne i obiektywne.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Badania pokazują, że aż 26 proc. Polaków zwracających uwagę na znaki promocyjne, wskazało Laur Konsumenta/Laur Klienta jako najbardziej przekonujące do zakupu godło promocyjne w Polsce. Dla Klientów godło jest doskonałym wyznacznikiem podejmowania decyzji zakupowych: wybierając produkt odznaczony Laurem Konsumenta/Laurem Klienta, wybierają ten, który polecają inni Klienci i któremu sami najbardziej ufają
Firma HELIO już od pierwszych edycji konkursu sięga po najwyższe Laury, za co otrzymała m.in. specjalny tytuł Lidera Dekady Konkursu 2004-2014, a także Lidera XV-lecia Konkursu. Nieprzerwanie od 2008 roku, marka HELIO doceniana jest najwyższym, złotym godłem przez polskich konsumentów, którzy także i w tym roku, wskazali bakalie i dodatki do wypieków HELIO jako bezkonkurencyjne, przyznając im dwa Złote Laury 2023!
Dziękujemy!
Nadesłał:
marta.skibinska@efektpr.pl
|
Komentarze (0)