Gospodarka » Żywność
Polacy to lokalni patrioci kulinarni
Zobacz więcej zdjęć » |
- Z naszego punktu widzenia rynek sałatek i surówek ma się bardzo dobrze. 90 proc. Polaków spożywa warzywa codziennie lub kilka razy dziennie. Naturalnie boom sprzedażowy przypada na sezon wiosenno - letni, kiedy Polacy spożywają dużo więcej warzyw i owoców. Nie mniej jednak poza sezonem producenci również radzą sobie nieźle. Większa świadomość Polaków i zwracanie uwagi na zdrowszy styl życia powoduje zmiany nawyków żywieniowych – zdecydowanie nacisk na warzywa/owoce, sałatki i surówki. Deklaratywnie blisko polowa osób spożywa ich więcej. W różnych postaciach - mówi Łukasz Kotaniec, członek zarządu firmy Kotaniec, producenta sosów Folwark.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Jego zdaniem segment gotowych sałatek majonezowych jako część rynku convenience dynamicznie się rozwija i ma przed sobą duży potencjał. Bardzo duża szansa stoi również przed tzw. lunch-boxami – zestawami sałat z różnymi dressingami. Polacy bardzo chętnie sięgają po gotowe rozwiązania łączące w sobie, smak, zdrowie i wygodę.
- Posiadamy szeroką ofertę sosów i dressingów do surówek i sałatek, mamy ponad 1 300 aktywnych receptur. Co więcej produkujemy również sosy wg receptur naszych klientów jeśli jest takie oczekiwanie. Cały czas poszukujemy nowych smaków i opracowujemy różnorodne warianty. To co ważne i unikalne – oprócz zastrzeżonej receptury naszym klientom oferujemy również jednoporcjowe opakowania z indywidualnym zadrukiem. Oferta ta cieszy bardzo dużym zainteresowaniem nie tylko w branży owocowo-warzywnej ale również mięsnej, rybnej i piekarniczej - mówi Łukasz Kotaniec.
I dodaje, że zdecydowanie polscy konsumenci wspierają polskich producentów i polskie produkty. - Ale nie dają nam taryfy ulgowej. Produkty musza być smaczne, najwyższej jakości i spełniać oczekiwania konsumentów. Jak mają do wyboru wybierają nasze. Polacy do lokalni patrioci. Polscy konsumenci są coraz bardziej wyedukowani, czytają etykiety. Pomagają w tym portale wspierające polskich producentów, z którymi również współpracujemy - zapewnia Łukasz Kotaniec.
Komentarze (0)