Firma » Finanse
Powołanie nowych członków Zarządu Investors Dom Maklerski SA
Zobacz więcej zdjęć » |
Investors Dom Maklerski SA funkcjonuje od dnia 24 czerwca 2008r.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ramach prowadzonej działalności oferuje emitentom kompleksową obsługę w zakresie publicznego oferowania papierów wartościowych obejmującą:
- analizę celowości i sposobu pozyskania kapitału,
- reprezentowanie klienta w rozmowach z potencjalnymi inwestorami,
- przygotowanie pod względem prawnym i formalnym przeprowadzanych transakcji,
- organizację i plasowanie emisji na rynku,
- emisje obligacji,
- doradztwo przy fuzjach i przejęciach przedsiębiorstw,
- doradztwo przy pozyskiwaniu kapitału dla przedsiębiorstw.
Ponadto Investors Dom Maklerski oferuje emitentom usługi związane z pełnieniem funkcji sponsora emisji, w tym:
- prowadzenie rejestru właścicieli papierów wartościowych, nabytych w obrocie pierwotnym lub ofercie publicznej, którzy nie posiadają rachunków inwestycyjnych,
- prowadzenie rejestru i realizację przysługujących świadczeń (dywidenda, odsetki, prawo poboru, itd.),
- wystawianie świadectw depozytowych dla uprawnionych,
- wprowadzanie wszelkich aktualizacji w rejestrze (połączenia, splity, umorzenia, itp.).
Kwalifikacje oraz przebieg dotychczasowej kariery zawodowej nowomianowanych Członków Zarządu Investors Dom Maklerski.
Pan Jakub Bartkiewicz jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, którą ukończył w 1997 r. Uczestniczył w wielu specjalistycznych kursach i szkoleniach (m.in. London Securities & Investment Institute w 1998r., Fundacja Centrum Prywatyzacji w Warszawie w 1997r., Ministerstwo Skarbu Państwa w 2002 r.). Pan Jakub Bartkiewicz jest wykładowcą studiów podyplomowych na SGH, dotyczących pomiaru wartości przedsiębiorstw. Jest wpisany na listę syndyków i likwidatorów przedsiębiorstw.
Zdobywał doświadczenie zakresie doradztwa i inwestycji kapitałowych w międzynarodowych i lokalnych firmach konsultingowych i funduszach. Od 2000 r. - Prezes Zarządu FAS Polska Sp. z o.o., odpowiedzialny za nadzór merytoryczny nad działalnością firmy oraz doradztwo strategiczne i transakcyjne dla klientów korporacyjnych FAS Polska Sp. z o.o. W latach 2001-2003 wiceprezes d.s. finansowych firmy Genesis Sp. z o.o., odpowiedzialny za restrukturyzację kapitałową grupy firm z branży telekomunikacyjnej. W latach 1999-2001 Dyrektor Inwestycyjny w Kouri Capital Poland Ltd., odpowiedzialny m.in. za transakcje kapitałowe i doradztwo finansowe dla klientów firmy. W latach 1997-1999 Consultant a następnie Senior Consultant w departamencie Corporate Finance PricewaterhouseCoopers. W latach 1996-1997 pracował, jako analityk w Fitch Polska (wtedy Środkowoeuropejskie Centrum Ratingu i Analiz), a w latach 1995-1996 był specjalistą w Związku Banków Polskich.
Pan Jakub Bartkiewicz był Członkiem Rady Nadzorczej Travelplanet.pl w okresie grudzień 2007 r. - czerwiec 2008 r., Wiceprezesem Zarządu Care Sp. z .o.o. w okresie marzec 2007 r. - czerwiec 2008 r.; Wiceprezesem Zarządu Clic Car Corporation Sp. z o.o. w okresie maj - grudzień 2004 r.; członkiem Rady Nadzorczej Premium Internet S.A. w okresie 2003-2004; Wiceprezesem Genesis Sp. z .o.o. w okresie 2001-2003; Prezesem Zarządu ABC Investment Sp. z .o.o. w okresie 2000-2002. Od czerwca 2008 r. pełni funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej spółki CB S.A.
Pan Michał Meller ukończył studia w USA na Uniwersytecie Minnesoty w 1994 roku. Ponadto uczestniczył w licznych kursach z zakresu finansów, rachunkowości oraz statystyki prowadzonych na Uniwersytecie w Minnesocie oraz organizowanych przez Coopers & Lybrand. W latach 1992-1994 prowadził badania w Instytucie Humphrey w Minnesocie nad inwestycjami zagranicznymi i prywatyzacją w Polsce, współautor kilku publikacji, między innymi „Foreign Privatization In Poland", CASE Warszawa 1994. Uczestnik licznych paneli i seminariów dotyczących reform gospodarczych w Europie Środkowej.
Od 2004 r.- Wiceprezes Zarządu FAS Polska Sp. z o.o., odpowiedzialny za nadzór merytoryczny nad działalnością firmy, oraz doradztwo przy akwizycjach i sprzedaży spółek dla klientów korporacyjnych FAS Polska Sp. z o.o. W latach 2001-2004, jako niezależny doradca, pracował między innymi przy restrukturyzacji operacyjnej i finansowej zakładów mięsnych, współorganizował finansowanie kapitałowe dla pośrednika finansowego, a od 2003 roku również wiceprezes d.s. rozwoju Max Retail Koncept Sp z o.o. odpowiedzialny za strategię rozwoju firmy rozbudowującej dyskontową sieć detaliczną. W latach 1996-2001 pracował w Bank of America, w grupie BancAmerica Equity Partners zajmującej się inwestycjami typu Private Equity na terenie Europy. Jako Associate był odpowiedzialny za cały proces inwestycyjny, od identyfikowania i analizy potencjalnych akwizycji, poprzez due diligence oraz nadzór właścicielski nad Spółkami. W latach 1994-1996 współpracował z Fundacją Case i Fundacją Edukacji Ekonomicznej w Warszawie przy badaniu upadłości przedsiębiorstw podczas transformacji gospodarczej, jak również inwestycjach zagranicznych oraz prywatyzacji. W latach 1991-1992 podczas rocznego programu studiów w Polsce równolegle pracował w Coopers & Lybrand w Warszawie w dziale audytu. W 1999 r. pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej Hortex S.A.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)