Motoryzacja » Samochody
Produkty Shell przyczyniły się do lepszych wyników Scuderia Ferrari w 2018 roku
Zobacz więcej zdjęć » |
„Wkład Shell w rozwój Scuderia Ferrari wyrażony w konkretnych liczbach daje nam niezwykłą satysfakcję i jest prawdziwym świadectwem wartości, jaką ma nasze partnerstwo technologiczne. Porównując czasy okrążeń osiągane pod koniec sezonu 2017 z tymi osiąganymi w sezonie 2018, byliśmy w stanie zmierzyć, jak ważna jest nasza współpraca ze Scuderia Ferrari dla optymalnych osiągów silników i utrzymania ich wydajności przez cały sezon” – powiedział Guy Lovett, dyrektor ds. innowacji w zakresie sportów motorowych w Shell.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Decydujące znaczenie dla świetnych osiągów i wydajności Scuderia Ferrari na torze miały ciągłe prace nad ulepszeniem formulacji paliwa Shell V-Power i olejów Shell Helix Ultra, które w sezonie 2018 zapewniły zespołowi sześć zwycięstw i 24 miejsca na podium. Shell inwestuje 21 000 roboczogodzin rocznie w partnerstwo ze Scuderia Ferrari, a tylko w zeszłym roku przeprowadzono ponad 200 000 symulacji potencjalnych paliw w celu opracowania formulacji, która najlepiej sprawdzi się na torze wyścigowym.
„Inwestycjom Shell w badania i rozwój Formuły 1 przyświeca jeden nadrzędny cel – opracowywanie coraz lepszych paliw i olejów silnikowych dla klientów na całym świecie oraz przenoszenie innowacji z torów wyścigowych do naszych produktów użytkowanych przez kierowców podczas codziennej jazdy. Nasza bliska współpraca i dzielenie się wiedzą z zespołem Scuderia Ferrari jest tym, co nie tylko wyróżnia nas wśród dostawców paliw i olejów, ale także czyni prawdziwym partnerem w dziedzinie innowacji” – powiedział Jeanine Bakx, dyrektor działu partnerstw strategicznych Shell.
Partnerstwo innowacyjne ze Scuderia Ferrari nadal pozostaje istotnym aspektem, dzięki któremu firma z Maranello utrzymuje przewagę nad konkurencją. Dowodem tego jest poprawa czasu okrążenia o 21% uzyskana dzięki zastosowaniu paliwa wyścigowego i olejów silnikowych Shell.
„W czasie sezonu złożonego z 21 wyścigów, w którym każdy kierowca ma do dyspozycji tylko trzy silniki, naszym zadaniem jest dopilnować, aby były one zdolne do pracy na najwyższych obrotach i w najbardziej intensywnych warunkach. Dzięki pracy, jaką wykonują specjaliści w laboratorium testowym Shell Track Lab podczas weekendu wyścigowego, a także wysiłkom zespołów w Maranello i Centrum Technologii Shell w Hamburgu, osiągi, wydajność i niezawodność naszych silników pozostają optymalne przez cały sezon” – powiedział Mattia Binotto, Dyrektor Zespołu Scuderia Ferrari.
Shell jest jedną z najdłużej istniejących i najbardziej rozpoznawalnych marek w Formule 1, której obecność na najważniejszych imprezach w świecie wyścigów samochodowych sięga lat 30. dwudziestego wieku. Przez cały okres sponsoringu Shell cel firmy pozostawał niezmienny – opracowywanie coraz lepszych paliw i olejów silnikowych dla klientów oraz przenoszenie innowacji wypracowanych na torach wyścigowych do produktów stosowanych w samochodach poruszających się po drogach całego świata.
Komentarze (0)