Kobieta, zdrowie, uroda » Uroda
Program badawczy Alphol anti-aging
Zobacz więcej zdjęć » |
Reprezentatywne grono dziennikarek z pism prozdrowotnych, kobiecych i lifestylowych przybyło do nowej siedziby IMR advertising by PR na Starych Bielanach na śniadanie połączone z prezentacją suplementu diety Alphol Omega Plus oraz na badanie stanu skóry twarzy specjalistycznym aparatem Aramo SG.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Mimo nieco stresującego pytania, postawionego w zaproszeniu: „Czy wiesz, ile lat ma Twoja skóra?”, wszystkie dziennikarki ochoczo poddały się badaniu w zaaranżowanym na ten cel jednym z pomieszczeń w IMR advertising by PR.
Temat trzymiesięcznego cyklu badawczego brzmi: „Alphol anti-aging – diagnoza skuteczności działania”.
„Program rozpoczęliśmy badaniem wyjściowego stanu skóry uczestniczek. Doświadczenie ma dowieść, że systematyczne stosowanie suplementu diety Alphol Omega Plus pozwoli osiągnąć zamierzony efekt w postaci spłycenia zmarszczek, zmniejszenia widocznych porów, wygładzenia, nawilżenia i uelastycznienia skóry” – mówi Monika Iskandar, dyrektor zarządzająca IMR advertising by PR.
Przeszkolone panie kosmetolożki aparatem Aramo SG fachowo badały wilgotność, elastyczność, tłustość, gładkość, pory, przebarwienia, wrażliwość i zmarszczki na skórze.
Każda dziennikarka otrzymała zapas Alpholu Omega Plus wystarczający na trzymiesięczną kurację oraz Kartę Uczestniczki Programu. Na podstawie karty i na podstawie danych z badania zostanie opracowany raport końcowy o efektach działania Alpholu Omega Plus. Dziennikarki zobowiązały się do zapisywania w karcie subiektywnych i obiektywnych obserwacji podczas kuracji, np. jak zmienia się stan skóry, paznokci, włosów, nastrój.
Aby dane wpisywane przez uczestniczki były rzetelne, każda z nich codziennie będzie otrzymywała mailem „kukułkę” przypominającą o konieczności zażycia Alpholu Omega Plus. „Kukułka” będzie również wskazywała, ile dni pozostało do zakończenia programu, czyli, ile jeszcze kapsułek zostało do zażycia.
Raz w tygodniu dziennikarki będą otrzymywały, również mailem, porady i sugestie, jak najefektywniej wykorzystać możliwości Alpholu Omega Plus wspomagając jego działanie odpowiednią dietą śródziemnomorską. Propozycje stosownego menu, osobiście komponowanego przez Monikę Iskandar, znajdą się w cotygodniowym newsletterze.
Mało tego, przez trzy miesiące, raz w tygodniu, uczestniczki programu będą mogły zajrzeć do siedziby IMR advertising by PR na lunch skomponowany według przepisów zawartych w newsletterach.
Zakończenie programu nastąpi w siedzibie IMR advertising by PR 19 stycznia 2011 roku. Dziennikarki zostaną poddane ponownemu badaniu skóry twarzy, a wyniki porównane z parametrami uzyskanymi w październiku.
Nadesłał:
IMR advertising by PR
|
Komentarze (0)