Firma » Reklama
Program motywacyjny Żywca dla hurtowników wsparty konkursem dla najlepszych sprzedawców.
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Wieloletni program motywacyjny "Żywiec Partner Club" jest przykładem programu lojalnościowego, który jest prowadzony elastycznie, dostosowywany do reakcji uczestników programu i działań konkurencji. Sygnały płynące od uczestników programu są zbierane i poddawane analizie dzięki autorskiemu oprogramowaniu Advertivy do zarządzania programami lojalnościowymi - Loyalty wizard. We własciwym momencie generowane są dodatkowe bodźce motywacyjne postaci eventów budujących wspólnotę i konkursów.
Najnowszym konkursem przygotwanym przez agencję reklamową Advertiva jest konkurs „Weź premię Żywcem” dla hurtowni partnerskich Grupy Żywiec. Przy współpracy z Grupą Żywiec opracowano mechanikę akcji, koncepcję komunikacji oraz przygotowano projekty graficzne. Hurtownicy byli wynagradzani za sprzedaż do punktów detalicznych opakowań zbiorczych piwa marki Żywiec Białe.

Domowy kisiel żurawinowy z malinami
Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową
Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych
Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole
Komentarze (0)