Firma » Reklama
Program motywacyjny Żywca dla hurtowników wsparty konkursem dla najlepszych sprzedawców.
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Wieloletni program motywacyjny "Żywiec Partner Club" jest przykładem programu lojalnościowego, który jest prowadzony elastycznie, dostosowywany do reakcji uczestników programu i działań konkurencji. Sygnały płynące od uczestników programu są zbierane i poddawane analizie dzięki autorskiemu oprogramowaniu Advertivy do zarządzania programami lojalnościowymi - Loyalty wizard. We własciwym momencie generowane są dodatkowe bodźce motywacyjne postaci eventów budujących wspólnotę i konkursów.
Najnowszym konkursem przygotwanym przez agencję reklamową Advertiva jest konkurs „Weź premię Żywcem” dla hurtowni partnerskich Grupy Żywiec. Przy współpracy z Grupą Żywiec opracowano mechanikę akcji, koncepcję komunikacji oraz przygotowano projekty graficzne. Hurtownicy byli wynagradzani za sprzedaż do punktów detalicznych opakowań zbiorczych piwa marki Żywiec Białe.

CABP zorganizował CA Green Day dla klientów korporacyjnych
Cyfryzacja usług prawnych – jak zmienia się oblicze branży prawniczej
Czy w nowych inwestycjach projektowane są bardziej przystępne, kompaktowe mieszkania
Dylemat europejskich centrów danych: to nie tylko luka inwestycyjna w wysokości 100 mld EUR…
Komentarze (0)