Gospodarka » Żywność

Przebój FMCG 2009 dla Vegety

Przebój FMCG 2009 dla Vegety
Zobacz więcej zdjęć »
Vegeta zdobyła pierwsze miejsce w ogólnopolskim badaniu „Przeboje FMCG 2009”. W ten sposób została wyróżniona jako przyprawa uniwersalna przynosząca handlowcom największe zyski.

Vegeta otrzymała tytuł „Przebój FMCG 2009” w konkursie magazynu „Życie Handlowe”, w kategorii „Przyprawy uniwersalne”. Pierwszym etapem konkursu była ocena zgłoszonych produktów przez jury, do którego zaproszono prezesów oraz dyrektorów działów zakupów największych sieci w Polsce, m.in.: Tesco, Metro AG, czy Eurocash. Trzy produkty z największą liczbą punktów w każdej kategorii konkursowej przechodziły do drugiego etapu, za który odpowiadała agencja Nielsen. Jej analitycy badali wskaźniki wolumenu, wartości sprzedaży, dystrybucji i rotacji uzyskane przez zwycięzców pierwszego etapu w okresie od kwietnia 2008 roku do marca 2009 roku. Na tej podstawie wyłoniono „Przeboje FMCG 2009”, a więc te produkty, które pozwoliły uzyskać detalistom najwyższe zarobki.

„Otrzymany przez Vegetę tytuł „Przebój FMCG 2009” jest dla nas szczególnym wyróżnieniem z kilku powodów” – powiedziała Vlatka Grebiennik, Brand Manager marki Vegeta Podravka Polska. „Po pierwsze dlatego, że został przyznany zarówno przez handlowców jak i konsumentów. Po drugie odzwierciedla on niezmiennie wysoką pozycję Vegety na polskim rynku przypraw uniwersalnych i wskazuje, że produkt ten doskonale opiera się coraz to nowym konkurentom. Istotny jest także fakt, że nagroda została przyznana w 2009 roku, w którym Vegeta obchodzi półwiecze swojego powstania” – dodała Vlatka Grebiennik.

Tegoroczne „Przeboje FMCG 2009” były trzecią edycją konkursu prowadzonego na zlecenie magazynu „Życie Handlowe”, jednak pierwszy raz pod zmienioną nazwą i z nowymi zasadami. Zgłoszone produkty wyróżniono w 28 kategoriach spożywczych i chemicznych. Firma Podravka jako producent przyprawy uniwersalnej Vegeta, która zdobyła I miejsce w kategorii „Przyprawy uniwersalne”, otrzyma zarówno statuetkę „Przebój FMCG 2009”, jak i prawo do wykorzystywania logo wyróżnienia w działaniach promocyjnych.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »