Firma » Bankowość
Przedsiębiorco nie przepłacaj w delegacjach
Według badania zrealizowanego przez Diners Club Polska aż 45 proc. polskich MŚP powierza swoim pracownikom organizacje podróży służbowych. Dla takiej osoby oznacza to dodatkowy, czasochłonny obowiązek, który w efekcie kończy się często źle skoordynowanym i przepłaconym wyjazdem, za który płacą firmy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Diners Club Polska oraz Barbara Dziedzic (ekspertka w zakresie optymalizacji podróży służbowych) wydali książkę pt.: Jak efektywnie zarządzać podróżami służbowymi. To praktyczny poradnik, który jest zbiorem wskazówek na temat organizacji delegacji. Publikacja jest już dostępna w wersji elektronicznej do pobrania na stronie internetowej Diners Club.
Poradnik podzielony został na siedem rozdziałów poświęconych m.in. optymalizacji wydatków związanych z obsługą podróży służbowych, nowoczesnym narzędziom płatniczym, polityce podróżnej, czy wyjazdom motywacyjnym.
Jak pokazują badania Diners Club, już 53 proc. MŚP wysyła pracowników w delegacje. Często firmy nie wiedzą, że mogą istotnie obniżyć sobie koszty wyjazdów służbowych.
- Chcemy pokazać przedsiębiorcom, że czasami wystarczy wdrożyć tylko kilka prostych działań, aby zarówno usprawnić proces organizacyjny, jak i wygenerować dodatkowe oszczędności – mówi Katarzyna Fatyga z Diners Club Polska. –Rozwiązania, które proponujemy cieszą się dużym uznaniem na rynku, np. karta Diners Club LOT zajęła I miejsce w plebiscycie Business Traveller Awards na najlepszą kartę kredytową w podróży biznesowej. To już druga nagroda przyznana temu produktowi – dodaje Katarzyna Fatyga z Diners Club Polska.
Nadesłał:
materiał prasowy
|
Komentarze (0)